خبرهای داغ:

لزوم همکاری دستگاه های اجرایی برای رفع موانع تولید

مدیر کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه شهرستان سمنان بر تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستانی و استانی خواستار اهتمام ویژه برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان تأکید کرد.
کد خبر: ۹۵۱۶۵۹۷
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، جلسه کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان سمنان به ریاست سرکارخانم هراتیان نژاد رئیس برنامه ریزی اداره کل صنعت ،معدن و تجارت استان سمنان وجمعی از مسئولین شهرستان در محل سالن جلسات اداره کل صنعت ،معدن و تجارت برگزار شد.

مدیر کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه شهرستان سمنان دراین  جلسه با تاکید بر تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستانی و استانی خواستار اهتمام ویژه برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان شد.

وی همچنین با اشاره به مفید بودن تشکیل جلسات کارگروه رفع موانع تولید در شهرستان عنوان کرد: همکاری و تعامل دستگاه‌های شهرستانی و استانی با کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن سمنان اهتمام مضاعفی را در افزایش اشتغال و رفع مشکل بیکاری میسر می‌کند.

هراتیان نژاد ریاست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان سمنان نیز با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان، گزارشی از مشکلات و موانع موجود را مطرح کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات شهرستان در راستای تحقق شعار سال اظهار داشت: ایجاد بستر مناسب کسب و کار، رفع موانع موجود و تسهیل در تولید و ایجاد اشتغال از جمله اهداف اولویت دار در استان می باشد.

در پایان جلسه صاحبان واحد تولیدی،صنعتی با حضور مسئولین اجرایی استان هر یک به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند، و موضوعاتی شامل ، درخواست سرمایه در گردش ، بدهی معوق بانکی ، امور مالیاتی و عدم دریافت پایان کار از جمله مشکلات این واحدها بود که پس از بحث و بررسی تصمیماتی اتخاذ و به دستگاههای مربوطه ابلاغ گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار