خبرهای داغ:

دیدار مسئولین مدیریت شاهرود با فرمانده سپاه شهرستان

شاهرود_در راستای تعامل و همکاری، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۵۱۴۹۷۲
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرنگار بسیج، محسن احمدی ظهر در دیدار با فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان که به جهت تبریک انتصاب ایشان انجام شد، با اشاره به اینکه تعامل و همکاری با ادارات اتفاقات خوبی را در شهر رقم میزند، گفت: همکاری با همه دستگاه‌ها رویه مدیریت شهری است و با هدف خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان آماده هرگونه تعامل با دستگاه‌ها، نهاد‌ها و ادارات هستیم.
شهردار شاهرود افزود: اهمیت سپاه در جملات امام که فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود بر همگان مشخص و مشهود است.
او با بیان اینکه خدمت به مردم در کنار عقاید و نگاه فرهنگی و تکالیف که شهدا بر عهده ما نهادند از وظایف ارزشمند مسئولان است، ابراز داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا وظیفه اخلاقی ما است چرا که همه ما مدیون خون شهدا هستیم.
شهردار شاهرود در پایان با تاکیدبر اینکه شهرداری شاهرود همه تلاش خود را برای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان انجام خواهد داد، اظهار کرد: شهدا سرمایه‌های ارزشمند این جامعه هستند و مدیریت شهری برای پیش‌برد اهداف آن‌ها تلاش می‌کند.
ریاست شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه ارتباط دوسویه ادارات با مدیریت شهری موجب امید آفرینی می‌شود، گفت: تعامل و همکاری بین ادارات باعث تسهیل امور و خدمات برای شهروندان می‌شود که این همکاری‌های دوجانبه باید گسترش یابد.
حمیده محبی افزود: نقش مدیریت شهری از دیر باز در کنار سپاه همیشه پر رنگ بوده و امیدواریم از این پس هم این ارتباط باعث تعامل و همکاری‌های دوچندان در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی و خدمت مضاعف به مردم باشد.
او با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر همانطور که از ابتدای شروع به کار در پارلمان محلی قسم یاد کردند که کنار مردم باشند و در راستای منافع مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزند، ابراز داشت: امیدواریم این دیدار پایه تعاملات و همکاری‌های دو چندان مدیریت شهری و سپاه برای ارائه خدمات شایسته به مردم باشد.
سرهنگ پاسدار عبدالله یونسیان فرمانده سپاه شاهرود نیز با خیرمقدم و تشکر از حضور مدیریت شهری بر تعامل و همکاری بیشتر در راستای برنامه های فرهنگی شهری تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار