خبرهای داغ:
چهارمحال و بختیاری؛

دیدار مسئولان سپاه استان با خانواده شهیده سلامت

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری با خانواده شهیده دکتر رضوان نورمند چالشتری دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۵۱۳۹۰۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ سرکشی از خانواده شهیده دکتر رضوان نورمند چالشتری از شهدای مدافع سلامت  با حضور  سردار علی افضلی، جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و حجت الاسلام شهبازپوه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان برگزار شد. 

گفتنی است؛ شهیده دکتر رضوان نورمند چالشتری، متولد 18 شهریور 1353 در شهر سامان می باشد، که تحصیلات اولیه را در استان و پس از آن دوره تخصصی و فوق تخصص فلوشیپ فیزیولوژی  را طی سالهای 1389 تا 1391در تهران گذرانده و در بیمارستان های ارتش و تامین اجتماعی تهران مشغول به کار شد و پس از آن در مرکز آموزشی هاجر شهرکرد و کلینیک های فوق تخصصی حضرت رسول صلوات الله علیه و آله و امام علی علیه السلام شهرکرد به در مان بیماران پرداخت .

 این شهیده والامقام در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا و درمان بیماران در تاریخ پنجم آذر 1399 به فیض شهادت رسید و به عنوان یکی از شهدای مدافع سلامت استان چهارمحال و بختیاری  معروف شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار