خبرهای داغ:
خطیب جمعه فرادنبه ؛

نظام و ملتی میدان دار است که اقتدار و استقلال پایدار خود را حفظ کند

حجت الاسلام علوی گفت: نظام جمهوری اسلامی با برخورداری از همه ی مولفه های قدرت و اقتدار توانسته با هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب عزت و استقلال کشور را بیش از پیش حفظ کند و صاحب رای باشد.
کد خبر: ۹۵۱۳۴۰۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ حجت الاسلام سید حسین علوی در خطبه های نماز جمعه فرادنبه گفت: از آنجایی که دنیا در آستانه‌ی تحول و نظم نوین جهانی است کشور و نظام و ملتی تأثیر گذار و میدان دار است که اقتدار و استقلال و امنیت پایدار خود را حفظ کند و ابتکار عمل را بدست داشته باشد.

و ی افزود : امروز کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی وملت عزیز ایران اسلامی با برخورداری از همه مؤلفه های قدرت و اقتدار،  قوی بوده و الحمدلله بفضل الهی توانسته با هدایت های حکیمانه و هوشمندانه رهبر حکیم الهی حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای مد ظله العالی،  اقتدار و عزت و استقلال خود را بیش از گذشته حفظ کند و در منطقه غرب آسیا و بلکه درسطح جوامع بین المللی تأثیر گذار وصاحب رأی باشد و با ارتباطات و تعاملات مصلحت آمیز و درنظر گرفتن عزت و اقتدار و منافع ملی،  نقش بسیار مهمی در ایجاد صلح و امنیت پایدار در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، ایفا کند.

خطیب جمعه فرادنبه در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک وتهنیت فرا رسیدن میلاد خجسته و با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله تعالی علیها و روز ملی تجلیل از جایگاه والای دختران مؤمنه ایران اسلامی، یادآور شد که دختران مسلمان و مؤمنه ایران اسلامی با الگو برداری از شخصیت ممتاز حضرت فاطمه معصومه سلام الله تعالی علیها نقش مهمی را در جهت پیشرفت کشور و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان ، در کارنامه درخشان خود رقم بزنند.

وی در پایان سخنانش  از دادستان محترم شهرستان بروجن که مدافع حقوق عمومی مردم است، پیگیری و رسیدگی به آب شرب مردم عزیز شهر فرادنبه را مطالبه کرد.

شهر فرادنبه از توابع شهرستان بروجن در فاصله ی 50 کیلومتری از مرکز استان واقع شده است ./

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار