خبرهای داغ:
نخبه ورزشی در گفتگو با بسیج:

آرزوی من به اهتزاز در آوردن پرچم کشورم است

یکی از نخبگان بسیجی شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ، گفت: برای رسیدن به هر افتخار و آرزویی باید تلاش کرد.
کد خبر: ۹۵۱۳۰۱۵
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، مسلم دریالعل از ورزشکاران بسیجی در گفتگو با خبرنگار بسیج آرزوی خود را به اهتزار در آوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در سطح جهانی بیان کرد.

وی در معرفی خود اظهار کرد: اینجانب مسلم دریالعل  متولد سال ۱۳۸۱ در روستای آبچنار زیلایی از توابع بخش منج  شهرستان لردگان هستم و با توجه به اینکه در روستای شهید پرور و خانواده ای مذهبی که هر دو پدر بزرگم جانباز  هستند، به دنیا آمده ام از همان کودکی به فعالیت های بسیجی علاقه مند بودم و عضو بسیج مدرسه شدم و در این راستا به فعالیت های بسیجی پرداختم.

وی افزود: بعد از سکونت در لردگان با توجه به علاقه و استعداد  که در ورزش های رزمی داشتم زیر نظر آقای سعید قدمیان فر به فعالیت ورزشی پرداختم و همزمان جهت امرار معاش و و کمک به خانواده در عسلویه کارگری می کردم، تا بتوانم هزینه زندگی و فعالیت های ورزشی خود را تامین نمایم  و این سخت کوشی ها  مرا بیشتر ترغیب کرد، تا برای رسیدن به هدف بیشتر تلاش کنم و هرگز مشکلات مالی خللی در اراده و هدف من به وجود نیاورد  و با قهرمانی در مسابقات استانی و گرفتن مدال طلا انگیزه من برای ورزش بیشتر شد.

دریالعل در رابطه با افتخارات ورزشی خود اظهار کرد:  باقهرمانی  در مسابقات کشوری کیک جیتسو سال۹۸ و کسب مدال طلا ، قهرمانی در رشته های دو میدانی شهرستان لردگان  و استان چهارمحال و بختیاری  انگیزه من برای کسب مدال جهانی و به اهتزاز در آوردن پرچم زیبای کشورم ر ا بیشتر کرد و باعث شد تلاش خود را جندین برابر کنم تا ان شاءالله با مدد الهی بتوانم به آرزوی خود برسم.

این ورزشکار بسیجی در رابطه با سایر عناوین قهرمانی خود اظهار داشت: قهرمانی کشور در رشته ی کیک جیتسو سال ۹۸در اصفهان، دو مرتبه قهرمانی استان در رشته ی کیک بوکسینگ سال ۹۹ در شهرکرد،۳ قهرمانی شهرستانی در رشته ی کیک بوکسینگ سال ۱۴۰۰ لردگان، ۴ قهرمانی استان در رشته ی دومیدانی سال1400  شهر بروجن،  ۵ قهرمانی شهرستان در رشته ی دومیدانی در سال ۱۴۰۰ در لردگان ، ۶ قهرمانی استان در رشته ی کیک جیتسو سال ۱۴۰۱ شهر جوانمردی، کسب گواهینامه ی فنی و دان یک کیک جیتسو در سال ۹۹ در  تهران ، کسب کمربند مشکی کیک جیتسو درسال  ۹۸ در استان چهارمحال و بختیاری از جمله موفقیت های بنده در مسابقات بود.

دریالعل در پایان با توصیه به جوانان، گفت: برای رسیدن به هر افتخار و آرزویی باید تلاش کرد، قطعا کسی که تلاش کند مزد زحمات خود را خواهد گرفت، هدف بزرگ من قهرمانی جهانی و بالا بردن پرچم کشورم  است و قطعا برای رسیدن به این هدف با تمام وجود تلاش خواهم نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار