خبرهای داغ:

پیام تبریک مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میامی به مناسبت روز روابط عمومی

میامی_ حجت‌الاسلام آل علی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میامی روز روابط عمومی را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۱۲۸۷۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸

 به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین آل علی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میامی در پیامی ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و اطلاع رسانی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«تحقق اهداف متعالی کشور مرهون تلاش مستمر مدیران و متخصصانی است که دانش و عمر گرانبهای خود را سرمایه‌ای برای سربلندی، سرافرازی و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داده‌اند.

 بی‌تردید بخش عظیمی از این موفقیتها در گرو ارتباطات هوشمندانه و ارزنده‌ای است که روابط‌ عمومی‌ها با ذینفعان، مردم و مسئولان دارند. در این بین نقش متخصصان حوزه روابط عمومی در استمرار تعاملات و ارتقاء سطح آگاهی و پیاده‌سازی اهداف ترسیم شده، قابل توجه و تقدیر است

 ماهیت روابط عمومی ماهیتی ارتباط ‌محور و مرتبط با افکار عمومی‌ است. افکار عمومی هم از روابط عمومی شفاف‌سازی، اطلاع‌رسانی و ایجاد ارتباط همراه با احترام متقابل را طلب می‌کند. بنابراین نقش روابط عمومی علاوه بر وظایف درون‌سازمانی و دستگاهی، انجام مسوولیت‌های اجتماعی مرتبط با آگاهی‌بخشی جامعه است.

اينجانب ضمن تشكر از عملكرد خوب و زحمات عزيزان روابط عمومي در شهرستان میامی،براي همه مسئولين و خدمتگزاران روابط عمومي و اطلاع رساني آرزوي توفيق دارم و اميدوارم بتوانند با استفاده از امكانات و شيوه هاي جديد خدمات شايسته خود را جامه عمل بپوشند»

سید ضیاءالدین آل علی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میامی

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار