خودسازی و محرومیت زدایی شعار عملیِ جهادگران/اشک شوق مادران از حضور دانشجویان/شکوه فعالیت با ۷۲ عرصه در مناطق محروم نیشابور + فیلم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور از اجرای اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) در راستای خودسازی و محرومیت زدایی در قالب گروه های ۲۵۰ نفر در ۷۲ عرضه در مناطق محروم بخش سرولایت و بینالود این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۲۶۷۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد؛ سرهنگ پاسدار علی نیک یاد در گفتگو با خبرنگار اعزامی بسیج اظهارکرد: اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) در راستای خودسازی و محرومیت زدایی در مناطق محروم بخش سرولایت و بینالود این شهرستان برگزار شد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور گفت: جهادگران این دانشگاه در چهار مرحله و هر مرحله ۲۵۰ نفر در ۷۲ عرضه به مردم مناطق محروم کم برخوردار و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی این شهرستان خدمت رسانی می کنند.

در ادامه هدایت شیخ زاده، مسئول گروه جهادی این دانشگاه اضافه کرد: هدف ما از برگزاری اردوهای جهادی دانشجویان خودشناسی و خداشناسی احساس آلام و دردهای مستمندان و همچنین این که فلسفه سپاه خدمت به مردم است را با افتخار انجام می دهیم.

خبرنگار/سیدموسی الرضا حسینی

ارسال نظرات
پر بیننده ها