معاون تعلیم و تربیت سپاه امام رضا(ع):

"کشف حجاب" حربه دشمن در جنگ با عفاف اسلامی است

معاون تعلیم و تربیت سپاه امام رضا(ع) با اشاره به اینکه دشمنان باتمام قوا و ابزار روی کشف حجاب کارکرده و با این حربه وارد میدان است گفت: حتی با وقاحت کامل با پرداختن به نگاه پزشکی، پوشیدن چادرمشکی در مناطق گرمسیری را برای بانوان عزیز ما مُضر اعلام کردند.
کد خبر: ۹۵۱۲۳۹۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از جوین؛ حجت الاسلام حمیدی فر در قرارگاه تعلیم و تربیت ناحیه بسیج جوین در جمع سرمربیان و مربیان حلقات صالحین که با حضور امام جمعه  و فرمانده ناحیه درمحل دفتر امام جمعه جوین برگزار شد، اظهارکرد: جامعه روحانیت، نقش مهمی در تربیت مسائل دینی و انقلابی و جذب نوجوانان و جوانان و سوق دادن آنان به سمت مسجد و پایگاه های مقاومت بسیج و... دارند.

وی افزود: دشمن اکنون باتمام قوا درمقابل نظام اسلامی و مردم ولایتمدار ایران ایستاده است و چندین سال برای مسئله کشف حجاب کار و برنامه ریزی کرده است و اکنون باعوامل نفوذی خود وارد صحنه شده است.

معاون تعلیم و تربیت سپاه امام رضا(ع)، تصریح کرد: دشمن با ابراز به روز و تهیج آمیز و بانگاه پزشکی پوشیدن چادر مشکی در مناطق گرمسیری ایران را باتوجه به جذب گرما برای سلامتی بانوان مُضر اعلام کرده است.

حمیدی فر بابیان اینکه دشمن در پی تزلزل و بی تفاوتی بانوان عزیز ما نسبت به استفاده از حجاب کامل اسلامی تاکید کرد: شما مربیان و سرمربیان شجره طیبه صالحین بسیج با جذب نوجوانان و جوانان به مساجد و ارتباط موثر و مستمر با آن ها می توانید چون سدی محکم، استوار و اثر گذار در مقابل همجه های دشمن  برای تربیت نسل جدید درست عمل کنید.

گفتنی است در پایان این محفل بسیجی از تعدادی ازمربیان و سرمربیان قرارگاه تعلیم وتربیت ناحیه جوین تجلیل شد.

خبرنگار/تیموری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار