راوی دفاع مقدس در یادواره شهدای محله پنج تن مشهد:

روایت دختر شهید مدافع حرم که پدر را بغل نکرد/یاد دختر سه ساله امام حسین(ع) تداعی شد + فیلم

راوی دفاع مقدس خراسانی گفت: وقتی دختر سه ساله شهید مدافع حرم«مصطفی مقدم» را برای وداع نزد پیکر پدرش آوردند فقط زانوی بابا را بغل گرفت و جمله ی برزبانش جاری شد که انسان یاد سه ساله دیگری می اندازد،گفت آخه همیشه بابام مرا بغل می کرد؟
کد خبر: ۹۵۱۲۳۶۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۲

 


به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد؛ حسن باخرد در آیین گرامیداشت بسیجی شهید حمید ابراهیمی و یادواره شهدای مسجد و حسینیه پنج تن آل عبا که به همت ناحیه مقاومت بسیج ابوذر مشهد برگزار شد با تجلیل از مقام رفیع شهدا، اظهارکرد: شهدای عزیز مثل سایر مردم عادی، خانواده و فرزندانشان را  بسیار دوست می داشتند و این دلبستگی های عاطفی، مانع حضور و مجاهدت آنان در دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلام ناب محمدی نشد.

وی با روایت خاطره ای از شهید حمید ابراهیمی، گفت: همۀ شهدای والامقام به یکی از مصائب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) عشق می ورزیدند و شهید ابراهیمی عاشق روضه امام حسین(ع) بود.

راوی دفاع مقدس خراسانی به روایتی از "ادنی" دختر سه ساله مدافع حرم شهید «مصطفی مقدم» اشاره کرد و افزود: وقتی "ادنی" را برای وداع نزد پیکر پدرش آوردند فقز زانوی بابا را در بغل گرفت و از جایش بلند نمی شد.گفتند چرا نمی روی بابایت راببینی، او را پیش خدا می برند؟ با انگشت اشاره اش به تابوت پدرش اشاره کرد و جمله ای برزبانش جاری شد که انسان را یاد سه ساله دیگری می اندازد،گفت: "آخه همیشه بابام مرا بغل می‌کرد."

گفتنی است در این یادواره از پدر و مادر بسیجی شهید «حمید ابراهیمی» تجلیل شد و در پایان این محفل شهدایی و توسط مادر شهید ابراهیمی از پوستر نخستین جشنواره مجریان مسجد باهدف گسترش فر هنگ ایثار و شهادت، معرفی هویت و پیشینه مسجد و حسینیه پنج تن آل عبا و محله گاز مشهد رونمایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار