خبرهای داغ:
فرماندار میامی:

دستگاه های اجرایی میامی مکلف به اعلام برنامه های سوم خرداد شدند

فرماندار میامی با اشاره به برنامه ریزی برای سالروز آزاد سازی خرمشهر در شهرها و روستاهای شهرستان، گفت: دستگاه های اجرایی مکلف به اعلام برنامه های سوم خرداد طی سه روز آینده شدند.
کد خبر: ۹۵۱۲۳۵۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا آشوری فرماندار شهرستان میامی در نشست ستاد هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد در شهرستان میامی به میزبانی سالن جلسات فرمانداری با بیان اینکه برخورد برخی کشورهای خارجی با قهرمانان جنگ و اسطوره‌هایشان بسیار با ما متفاوت است، تاکید کرد: با عنایت به اینکه ما مسلمان و ایرانی هستیم لذا باید بخاطر فرهنگ غنی ایرانی اسلامی قدردان کسانی باشیم که جان خود را برای امنیت ایران اسلامی فدا کردند.

وی با بیان اینکه همه ما در گرامیداشت یاد شهدا و اسطوره‌های ایثارگری شهرمان نقش داریم، بیان کرد: اگر بخواهیم قدردان شهدا باشیم باید این قدردانی را در انجام وظیفه‌مان هم نشان دهیم و در این راه همه ما از بانوان خانه دار تا مسئولان ادارات و جوانان و نوجوانان و بزرگ و کوچک نقش آفرین هستند و رسالت دارند چرا که ما پیرو امام علی و همواره در خط ولایت هستیم.

فرماندار میامی با بیان اینکه از موقعیت ها و مناسبت ها باید نهایت استفاده را در تبیین فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشیم، بیان کرد: باید در برگزاری رویدادهای فرهنگی از همه ظرفیت‌ها و ادارات و دستگاه‌ها و ظرفیت مردم و بسیج و … استفاده کرد. این طور نیست که بگوییم برگزاری مراسمی برای قدردانی از شهدا صرفاً در حوزه کاری یک ارگان با مثلاً بنیاد شهید است و دیگران در آن نقشی ندارند.

آشوری خواستار توجه بیشتر ادارات میامی به برنامه‌های سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر در کنار برنامه‌های روزانه اداری شد و گفت: مسئولان ادارات شهرستان برای این نقش آفرینی و استفاده از ظرفیت‌ها، برنامه‌ریزی داشته باشند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی شهرستان میامی موظف هستند که برنامه‌های خود برای گرامی داشت سوم خرداد را طی سه روز به ستاد برگزاری مراسم این روز ارسال کنند، بیان کرد: از بخشداری‌ها نیز درخواست کرده‌ایم تا در نشست با دهیاری‌ها برنامه‌های خاص هر روستا در مناسبت سوم خرداد طرح‌ریزی و اجرا شود.

فرماندار میامی با بیان اینکه در مناسبت‌ها شاهد هستیم که دو شهرداری شهرستان شامل میامی و رضوان صرفاً به فضاسازی‌هایی می‌پردازند در صورتی که این فضاسازی باید در روستاها نیز باشد، گفت: مردم و دهیاران ما در روستاهای شهرستان پای کار هستند لذا باید برنامه‌های فضا سازی مناسبتی مانند سوم خرداد به روستاها نیز سوق داده شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار