فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسلم خبر داد:

اتمام پروژه مرمت و بهسازی یک باب خانه معسر مشهدی + عکس و فیلم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسلم از اتمام مرمت و بهسازی یک باب منزل خانوادۀ معسر در حاشیه شهر مشهد در کمتر از 40 روز به همت خیران و مشارکت بسیج سازندگی حوزه 2 مسلم این ناحیه در هفته بسیج سازندگی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۱۵۱۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲



به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد؛ سرهنگ پاسدار محمد شریف اظهارکرد: به مناسبت هفته بسیج سازندگی و با حضور سردار جباری، جانشین قرارگاه اجتماعی امنیتی شهید برونسی و حجت الاسلام حسینی شاهرودی، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مسلم از اتمام پروژه مرمت و بهسازی یک باب خانه نیازمند واقع در محله مهدی آباد حاشیه شهر مقدس مشهد رونمایی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسلم گفت: بسیج سازندگی ناحیه مقاومت حضرت مسلم سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی به منظور رسیدگی به خانواده های معسرحاشیه شهر مشهد که در شرایط نامناسبی زندگی می کنند  راهکارهایی اندیشید تا فرصت خدمت به مردم محروم را از دست ندهد.
اتمام پروژه مرمت و بهسازی یک باب خانه معسر در مشهد

وی تصریح کرد: به همین منظور تعمیر خانه که از ضروریات اولیه است در دستور کار قرار گرفت که این مهم به همت گروه های جهادی بسیجی و پاسدار مشغول به فعالیت و خدمت رسانی شدند و و در کمتر از 40 روز این پروژه به اتمام رسید.

سرهنگ شریف، شناسایی خانواده های معسر حاشیه شهر مشهد و اجرای صددرصد پروژه های عمرانی از این قبیل با تامین هزینه های جانبی با مشارکت بسیج سازندگی، گروه های جهادی و خیرین را بخش دیگری از فعالیت های جهادی برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار