جانشین سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی در گفتگو با بسیج:

احداث پروژه آبرسانی در ۳۴ روستای استان/تسهیلات اشتغالزایی تا اجرای طرح های محرومیت زدایی + عکس

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) احداث پروژه آبرسانی در ۳۴ روستای خراسان رضوی، تسهیلات اشتغالزایی تا اجرای طرح محرومیت زدایی را بخشی از فعالیت های بسیج سازندگی استان در رفع مشکلات مردم در حوزه معیشتی و تامین آب شرب برشمرد.
کد خبر: ۹۵۱۱۴۹۹
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

احداث پروژه آبرسانی در ۳۴ روستای استان/تسهیلات اشتغالزایی تا اجرای طرح های محرومیت زدایی

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بردسکن؛ سرتیپ دوم پاسدار علی اکبر افراسیابی در بازدید از پروژه های آبرسانی شهرستان بردسکن در گفتگو با خبرنگار بسیج با تبریک هفته بسیج سازندگی، اظهارکرد: در راستای اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی در سطح چهار شهرستان استان و در ۳۴ روستا پروژه های آبرسانی را در حال اجرا دارد.
احداث پروژه آبرسانی در ۳۴ روستای استان/تسهیلات اشتغالزایی تا اجرای طرح های محرومیت زدایی
جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) با اشاره به اینکه خوشبختانه پروژه های آبرسانی در شهرستان بردسکن پیشرفت فیزیکی رضایت بخشی دارد، ادامه داد: اجرای برخی از پروژه ها نیاز به همکاری و مشارکت مردم و روسای ادارات دارد و بنای ما بر این است که بخشی از این پروژه ها را تا قبل از گرم شدن هوا به اتمام برسانیم.

وی تصریح کرد: از شرکت آب و فاضلاب استان درخواست داریم در بحث تهیه نقشه و تامین اعتبار پروژه های آبرسانی همکاری لازم را داشته باشد تا بتوانیم هرچه سریعتر پروژه های آبرسانی استان را به اتمام برسانیم تا بخشی از مشکلات مردم در فصل تابستان در حوزه تامین آب شرب مرتفع شود.

وی به رزمایش کمک های مومنانه در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه سپاه در همه حوزه ها پای کار است و هر جا که نیاز به کمک سپاه باشد ورود پیدا می‌کند.
احداث پروژه آبرسانی در ۳۴ روستای استان/تسهیلات اشتغالزایی تا اجرای طرح های محرومیت زدایی
سردار افراسیابی کمک به ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، احداث پنل های خورشیدی، تسهیلات اقتصاد مقاومتی به منظور درآمد خانوارها در روستاها و تثبیت و ماندگاری آنها و کمک در بخش کشاورزی با هدف ارتقای بهره وری توسط بسیج مهندسین کشاورزی را از جمله مهمترین فعالیت های سپاه برشمرد.

با تکمیل پروژه های آبرسانی، ۱۶ روستا از آب شرب برخوردار می شوند

در ادامه این گفتگو فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن گفت: در حوزه شهرستان بردسکن ۸ پروژه آبرسانی در حوزه اصلاح شبکه انتقال، خط توزیع و احداث مخزن در حال اجرا است که در همین راستا در حوزه اصلاح شبکه توزیع ۳۸ کیلومتر و در اجرای خط انتقال از شهر آباد به عبدل آباد به طول 7 هزار و 400 متر و ۳ مخزن آب در روستاهای درونه، ظاهراباد و محمد آباد و سه ایستگاه پمپاژ نیز در شهر آباد، ظاهرآباد و محمد آباد در حال اجرا می باشد که با بهره برداری از این پروژه ها ۱۶ روستای شهرستان بردسکن از اجرای پروژه های آبرسانی برخوردار خواهند شد.
احداث پروژه آبرسانی در ۳۴ روستای استان/تسهیلات اشتغالزایی تا اجرای طرح های محرومیت زدایی

سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی اعتبار تخصیص یافته شده برای اجرای این پروژه ها را ۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد و از حضور سردار افراسیابی در بازدید از پروژه های آبرسانی این شهرستان نیز قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده توانسته ایم بخشی از پروژه ها را به مرحله تکمیل برسانیم که دو پروژه آن انشاالله تا قبل از گرم شدن هوا مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار