سردار زهرایی:

بهره‌برداری از ۱۸۲ نیروگاه خورشیدی کوچک در نیشابور/"چاه نسر" اولین روستای انرژی پاک ایران است

مسئول سازمان بسیج سازندگی با تاکید بر راه اندازی مجتمع های کوچک اشتغالزا در کشور، گفت: راه اندازی نیروگاه خورشیدی از جمله چاه نسر که اولین روستای انرژی پاک ایران نام گرفته ،جز اولویت‌های اصلی بسیج سازندگی است.
کد خبر: ۹۵۱۱۰۳۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

بهره‌برداری از ۱۸۲ نیروگاه خورشیدی کوچک در نیشابور/چاه نسر اولین روستای انرژی پاک ایران است

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد؛ سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی در آیین بهره‌برداری از ۱۸۲ نیروگاه خورشیدی کوچک خانگی در روستای چاه نسر نیشابور اظهارکرد: در جایی باید پالایشگاهی عظیم همچون خلیج فارس بسازیم و در جایی نیز ایجاد نیروگاه خورشیدی لازم است و الگوی راه اندازی نیروگاه‌های کوچک مقیاس در روستای چاه نسر، قابل تکثیر در کل کشور است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی با بیان این که لیبرالیسم اقتصادی یعنی عده ای حتما باید لِه شوند و ارباب رعیتی در اقتصاد جاری باشد، ادامه داد: اقتصاد مقاومتی در برابر لیبرالیسم اقتصادی است و ما هم اکنون در جنگ اقتصادی هستیم و همانند دوران دفاع مقدس همه باید مسئولیت بپذیریم تا ورق به نفع انقلاب و آرمان‌های مقدس آن برگردد.

وی گفت: اغتشاشات پارسال، یک جنگ ترکیبی تمام عیار بود که دشمنان یکپارچه و متحد شدند و ۴۰۰ هنرمند صاحب نام و نفوذ نیز اعلام موضع رسمی کردند اما راهبرد ما، تَن در مقابل سلاح بود زیرا می‌دانستیم اگر سلاح به دست بگیریم آنها سوء استفاده خواهند کرد. دشمنان در کشور، به دنبال ایجاد ناامیدی و عبث نمایی هستند و شعارهایی هم که پارسال در برخی اغتشاشات سرداده شد از جمله برهنگی بدون مرز‌، فریاد و فحاشی و توهین ها در همین راستا بود.

وی اضافه کرد:بسیج سازندگی در اغتشاشات پارسال هشت شهید جهادگر تقدیم انقلاب کرده است که مسئول یا عضو گروه جهادی بودند.

گفتنی است امروز با حضور  مسئول سازمان بسیج سازندگی ۱۸۲ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در نیشابور به بهره‌برداری رسید که از این تعداد ۷۱ نیروگاه در روستای ۳۵۰ خانوارب چاه نسر است که در فاصله ۵۰ کیلومتری این شهرستان واقع است و به عنوان روستای پاک معروف است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار