کارشناس مسائل سیاسی در همایش عقیدتی خلیل آباد:

شهید مطهری ژرف‌نگر و نابغه ای بی‌نظیر در جهاد تبیین بود

هادی و کارشناس مسائل سیاسی در آیین نکوداشت علامه مطهری در خلیل آباد، گفت: شهید مرتضی مطهری در جهاد تبیین نابغه ای بی‌نظیر و در ارائه دیدگاه‌ها، عمیق و ژرف‌نگر بود و متناسب با زمان، پاسخ شبهات را بیان می‌کرد.
کد خبر: ۹۵۰۹۴۳۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خلیل آباد؛ سعید تشکری در آیین نکوداشت علامه شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سالن اجتماعات سپاه خلیل آباد با گرامیداشت یاد و خاطره استاد مرتضی مطهری از معلمان و مربیان و هادیان سیاسی که در تربیت و تعالی و بالا بردن بصیرت مردم در راستای رشد و بالندگی آنها نقش بی بدیلی را ایفا می‌کنند قدردانی کرد.

هادی و کارشناس مسائل سیاسی، بیان کرد: شهید استاد مطهری که در بیان امام و رهبری، مغز متفکر نامیده شده است، میدان‌داری جهاد تبیین را رسالت اول خود قرار داده بود و در حقیقت او را باید شهید جهاد تبیین بدانیم و بنامیم.

تشکری بر لزوم الگو برداری از روش‌های شهید مطهری در زمینه جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: صرف داشتن امکانات نظامی به موفقیت نمی‌توان رسید، برگزاری دوره‌های عقیدتی، آموزش قرآن، کلاس‌های اخلاق و معنویت افزایی نقش بسزایی در موفقیت‌های سپاه و نیروهای نظامی دارد.

این کارشناس مسایل سیاسی همچنین گفت: حقیقتاً باید این بزرگوار را الگو و شاخص در عرصه عمل به جهاد تبیین توصیف کرد به نحوی که هم آثار و کتب ایشان و هم سخنرانی های این شهید در رفع شبهه و روشنگری بی نظیر می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار