خبرهای داغ:

آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته معماری طراحی در شرق استان سمنان برگزار می‌شود

شاهرود_ رئیس اداره نظام مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان مختص رشته معماری (طراحی) در روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۹۰۸۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته معماری طراحی در شرق استان سمنان برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج، مژگان کردی رئیس اداره نظام مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهر سازی شرق استان سمنان (شاهرود) اعلام کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی) پایه ۳ روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۵ در شرق استان سمنان و در حوزه دانشگاه صنعتی - دانشکده مهندسی معماری و فیزیک، همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
او در ادامه گفت:در این آزمون تعدا ۵۳ نفر زن و ۳۲ نفر مرد جمعا به تعداد ۸۵ نفر با هم به رقابت خواهند پرداخت. این آزمون به صورت ترسیمی بوده و حد نصاب قبولی ۵۰ درصد کل نمره آزمون است.
کردی اعلام کرد: نتایج آزمون در شهریور ماه ۱۴۰۲ از طریق وب سایت دفتر مقررات ملی وزارت راه و شهرسازی به آدرس www.inbr.ir به اطلاع شرکت کنندگان رسانده خواهد شد. ضروری است داوطلبان هنگام ورود به جلسه آزمون کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر عکس دار به همراه داشته باشند.
رئیس اداره نظام مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهر سازی شرق استان سمنان (شاهرود) گفت:شروع فرایند آزمون ساعت ۷:۳۰ بوده و درب حوزه‌های آزمون نیم ساعت زودتر از شروع فرایند آزمون بسته خواهد شد.
او با بیان اینکه آزمون به صورت جزوه باز بوده و داوطلبان باید لوازم ترسیم جهت طراحی را به همراه داشته باشند، افزود: همراه داشتن هر گونه وسیله الکترونیکی هوشمند در جلسه آزمون ممنوع بوده و از مصادیق تخلف محسوب خواهد شد. صدور پروانه‌های اشتغال به کار داوطلبان حائز شرایط، به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه www.spamak.mrud.ir انجام خواهد شد.
کردی عنوان کرد: این آزمون درشهر شاهرود در دانشکده مهندسی فیزیک و معماری دانشگاه صنعتی شاهرود (ساختمان شهدای هسته ای) میدان هفت تیر در روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
گفتنی است آزمون ورود به حرفه مهندسان در سایر رشته‌ها در۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار