خبرهای داغ:

تجلیل جانشین سپاه ناحیه شاهرود از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان+ تصاویر

شاهرود_ به مناسبت بزرگداشت هفته مقام معلم، جانشین سپاه ناحیه شاهرود و هیات همراه با حضور در آموزش و پرورش شاهرود از مدیریت و معاونین این اداره تقدیر کردند.
کد خبر: ۹۵۰۸۲۵۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

تجلیل جانشین سپاه ناحیه شاهرود از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان+ تصاویربه گزارش خبرنگار بسیج، در این مراسم که مسئولین بسیج فرهنگیان، بسیج دانش آموزی حوزه‌های ایمان و کوثر، بسیج سازندگی، بسیج جامعه زنان و بسیج رسانه سپاه ناحیه شاهرود حضور داشتند، با اهدا لوح سپاس و هدیه از مدیر و معاونین آموزش و پرورش شاهرود به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم تجلیل به عمل آمد.
سرهنگ پاسدار عبدالله یونسیان جانشین سپاه ناحیه شاهرود در این مراسم که در سالن اجتماعات این مدیریت برگزار شد با تبریک هفته معلم و تجلیل از زحمات و تلاش‌های معلمان عزیز در راستای تربیت نسل آینده کشور بر حمایت و پشتیبانی سپاه و بسیج دانش آموزی و فرهنگیان از آموزش و پرورش تاکید کرد.
سید محمد موسوی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پروش شاهرود نیز با تبریک این هفته به همه معلمان و تشکر از مجموعه سپاه و بسیج در راستای حمایت‌ها از آموزش و پرورش گزارشی از برنامه‌های این مدیریت در هفته معلم بیان کرد و افزود: هانیه بیابانی معلم پایه ششم دبستان دخترانه شهید همت شاهرود با ۹ سال سابقه به‌عنوان یکی از ۱۲ معلم نمونه کشوری انتخاب شده است که باعث افتخار فرهنگیان استان و شهرستان شاهرود است.
او از همکاری و همراهی مجموعه سپاه و بسیج فرهنگیان و دانش آموزی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در مدارس تقدیر کرد.
در این مراسم همچنین از سوب معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود از سرهنگ پاسدار علی اکبر شکوری مسئول بسیج فرهنگیان شاهرود نیز با اهدا لوح تقدیر و هدیه تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار