در ضیافت پنارتی ها؛

تیم فوتسال جعفریه قهرمان مسابقات «جام رمضان» صالح آباد شد

تیم شهیدان حمیدی روستای جعفریه صالح آباد در مسابقات فوتسال «جام رمضان» که در سالن شهید کریمی اداره ورزش این شهرستان برگزار شد در ضیافت پنارتی ها با شکست حریف سرسخت خود «جام قهرمانی» را در بالای سر برد.
کد خبر: ۹۵۰۷۴۸۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از صالح آباد؛ مسابقات فوتسال جام رمضان صالح آباد باقهرمانی تیم شهیدان حمیدی روستای جعفریه در سالن شهید کریمی اداره ورزش و جوانان این شهرستان به کار خود پایان داد.

در شب پایانی مسابقات و در دیدار نهایی، تیم‌های شهیدان حمیدی روستای جعفریه و تیم کافی‌نت پاپیروس صالح آباد با تساوی صفر بر صفر در وقت‌های قانونی به ضیافت پنالتی‌ها رفتندکه تیم شهیدان حمیدی جعفریه توانست با نتیجه ۴ بر ۳ درضربات پنالتی از صد حریف سرسخت خود گذشت و عنوان قهرمانی جام فوتسال رمضان صالح آباد سال جاری را کسب کرد.

در ادامه برنامه باحضور رئیس اداره ورزش وجوانان، معاون فرماندار، بخشدارمرکزی،بخشدارجنت آباد،جانشین فرماندهی انتظامی، ریاست اداره جهادکشاورزی و درجمع ورزش کاران و ورزش دوستان کاپ و مدال ها به ورزشکاران اهداء گردید.

مسابقات جام رمضان سال جاری باحضور ۱۷ تیم و ۴۵ بازی انجام شدکه در پایان این مسابقات امیرحسین قربانی از تیم شهیدان حمیدی به عنوان بهترین بازیکن، صدرالدین نوروزی از تیم دهیاری کال آقایه بهترین گلزن، شهرام انوشیروانی بازیکن اخلاق در بخش انفرادی و تیم قلعه زرد نیز به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات را به خود اختصاص یافتند.

خبرنگار: فتح الله برومندزاده

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار