خبرهای داغ:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

مبلغان و فعالان فرهنگی باید با ابزار روز و خلاقانه به تبلیغ بپردازند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: مبلغان و فعالان فرهنگی باید با ابزار روز و خلاقانه به تبلیغ بپردازند.
کد خبر: ۹۵۰۷۳۶۳
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در مراسم معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره اینکه استکبار جهانی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مردم را از مسیر تعلقات الهی دور کند افزود: باید مبلغان و فعالان فرهنگی به هنگام و موثر تبیین و تبلیغ کنند تا اثر گذاری بیشتری داشته باشند.

طالبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هم با اشاره به جنگ ترکیبی تمام عیار دشمن علیه ملت ایران گفت: امروز مبلغان ظرفیت عظیمی برای روشنگری و مقابله با توطئه‌های دشمنان هستند که باید علاوه بر تمرکز بر جهاد تبیین در موضوع جوانی جمعیت و فرزند آوری هم گام بردارند.

حجت الاسلام نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان هم مردمان خراسان جنوبی را مومن و انقلابی دانست و گفت: امروز بار سنگینی بر دوش مجموعه‌های فرهنگی است، اما در خراسان جنوبی همه مجموعه‌ها با وحدت و همدلی حول محور نماینده، ولی فقیه در استان به خوبی به مسیر خود ادامه می‌دهند.

در این مراسم حجت الاسلام سالاری مکی به عنوان مدیر کل تبلیغات اسلامی استان معرفی و از خدمات حجت الاسلام رضایی مدیرکل سابق قدردانی شد.

حجت الاسلام سالاری مکی هم در این مراسم گفت:در روزگار تقابل حق و باطل تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا با هم افزایی و انسجام، نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

 

انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار