خبرهای داغ:

۷۰ درصد مصوبات سفر استاندار سمنان به روستا‌ها محقق شد

شاهرود_استاندار سمنان با اشاره به اینکه تاکنون به ۳۲۰ روستای این استان سفر کرده، گفت: بیش از ۷۰ درصد مصوبات سفر‌های روستایی محقق شده است.
کد خبر: ۹۵۰۷۱۷۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳

۷۰ درصد مصوبات سفر استاندار سمنان به روستا‌ها محقق شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در هفتاد و ششمین برنامه ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره که با حضور و همراهی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با مردم روستای زرگر از توابع بخش بسطام انجام شد، اظهار کرد: همه ما مکلف به اجرای فرامین مقام معظم رهبری بوده و باید در این راستا تمام تلاش خود را به کار بگیریم.
او افزود: تاکنون به ۳۲۰ روستای استان سمنان سفر کرده‌ام و بالغ بر ۷۰ درصد مصوبات سفر‌های روستایی محقق شده و تلاش می‌شود تا مابقی مصوبات نیز اجرایی شود.
استاندار سمنان با بیان اینکه افتخار دولت مردمی آیت‌الله رئیسی این است که در کنار مردم قرار دارد، گفت: موارد و مشکلات مطرح‌شده از سوی دهیار روستای زرگر بررسی و رسیدگی می‌شود.
هاشمی تصریح کرد: دولت سیزدهم، خود را موظف به تأمین زمین برای مسکن مردم می‌داند و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار