خبرهای داغ:

کاروان خدمت یکی از برنامه مداوم استاندار سمنان در حل مشکلات مردم

شاهرود_ فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با بیان اینکه کاروان خدمت همواره یکی از برنامه‌های مستمر و مداوم استاندار سمنان است، ابراز امیدواری کرد مدیران این استان مطالبات مردم را هر چه سریع‌تر محقق کنند.
کد خبر: ۹۵۰۷۱۶۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳

کاروان خدمت یکی از برنامه مداوم استاندار سمنان در حل مشکلات مردمبه گزارش خبرگزاری بسیج، ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود پیش از ظهر امروز در هفتاد و ششمین برنامه ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره که با حضور محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با مردم روستای زرگر از توابع بخش بسطام برگزار شد، با بیان اینکه کاروان خدمت همواره یکی از برنامه‌های مستمر و مداوم استاندار سمنان است، خاطرنشان کرد: امیدواریم مدیران این استان مطالبات مردم روستای زرگر را هر چه سریع‌تر محقق کنند.
علی اصغر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس نیز اظهار کرد: در سال جدید با تدبیر مقام معظم رهبری و ریاست‌جمهوری، چالش‌ها در حال تبدیل شدن به فرصت است.
کاروان خدمت یکی از برنامه مداوم استاندار سمنان در حل مشکلات مردماو با بیان اینکه سفر‌های استاندار سمنان به روستا‌ها مشکلات مردم را رفع می‌کند، تصریح کرد: با حضور استاندار سمنان در قریب به اتفاق روستا‌های شهرستان‌های شاهرود و میامی حاضر شده و با مردم نجیب این دو شهرستان دیدار و گفتگو کرده‌ایم.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیدار‌های مردمی، پیش از آن که برای مردم مفید باشد؛ برای مسؤولان اهمیت داشته و مورد نیاز است، تصریح کرد: مشکلات راه اصلی و محور‌های مواصلاتی روستا، مشکل نانوایی، آنتن‌دهی تلفن همراه و.. در روستای زرگر برطرف می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار