خبرهای داغ:

استاندار: امروز دوران طلایی استان سمنان است

شاهرود_ استاندار سمنان با تأکید بر اینکه ما در اجرای برنامه‌های دولت و تسهیل امور مردم، دلی؛ عملیاتی و اجرایی اقدام می‌کنیم، گفت: هدف ما از خدمت در استان؛ رضایت خدا و رضایت مردم بزرگوار استان است.
کد خبر: ۹۵۰۷۱۶۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲

استاندار: امروز دپران طلایی استان سمنان استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در هفتاد و هفتمین برنامه ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با مردم روستای قلعه محمدآقا از توابع بخش بسطام انجام شد، اظهار کرد: امیدوارم سرنوشت و مقدرات ما که در شب قدر رقم خورد؛ عاقبت‌به‌خیر و توفیق باشد.
او بیان کرد: با وفاق، صمیمیت و همدلی موجود در استان که به پرچم‌داری حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و همچنین آیت‌الله شاهچراغی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و نیز نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی حاصل شده؛ استان ما امروز استان پایلوت وحدت در کشور است.
استاندار سمنان تصریح کرد: طی سال گذشته افتخارات فراوانی برای استان سمنان حاصل شد که مرهون همدلی، وحدت و همراهی مردم و مسؤولان استان است.
هاشمی با تأکید بر اینکه ما در اجرای برنامه‌های دولت و تسهیل امور مردم، دلی؛ عملیاتی و اجرایی اقدام می‌کنیم، گفت: هدف ما از خدمت در استان؛ رضایت خدا و رضایت مردم بزرگوار استان است.
او با بیان اینکه امروز دوران طلایی استان سمنان است، خاطرنشان کرد: مشکلات مطرح شده توسط روستاییان قلعه محمدآقا رسیدگی و بررسی می‌شود.
به گزارش بسیج، در این برنامه جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان به اتفاق مدیران شهرستان شاهرود حضور دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار