خبرهای داغ:

نماینده شاهرود:هر جا که احساس خطر لطمه به نظام و انقلاب در میان است، حتماً به میدان می‌آیم

شاهرود_ نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: به‌عنوان نماینده مردم، هر جا که احساس کنم خطر لطمه به نظام و انقلاب در میان است، حتماً به میدان می‌آیم.
کد خبر: ۹۵۰۷۱۵۹
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲

نماینده شاهرود:هر جا که احساس خطر لطمه به نظام و انقلاب در میان است، حتماً به میدان می‌آیمبه گزارش خبرگزاری بسیج، علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در هفتاد و هفتمین برنامه ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره استاندار سمنان که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با مردم روستای قلعه محمدآقا از توابع بخش بسطام انجام شد، اظهار کرد: مردم ایران در روز قدس، شب‌های قدر و نماز عید فطر ثابت کردند که نسبت به انقلاب و نظام محکم پای‌کارند و از اصول کوتاه نخواهند آمد.
او گفت: به‌عنوان نماینده مردم، هر جا که احساس کنم خطر لطمه به نظام و انقلاب در میان است، حتماً به میدان می‌آیم.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما هیچ‌گاه به موشک و قدرت برتر نظامی خود نمی‌نازیم؛ بلکه در گام نخست به مردم افتخار کرده و سپس به سایر موارد می‌بالیم.
خانی بیان کرد: استاندار سمنان، از استانداران بسیار پرتلاش و محبوب کشور است و بدین‌وسیله از اقدامات جهادی ایشان و توزیع متوازن سرمایه و ثروت پشتیبانی می‌کنیم.
به گزارش بسیج، در این برنامه جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان به اتفاق مدیران شهرستان شاهرود حضور دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار