فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خبر داد:

کشف ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق طی عملیات اطلاعات سپاه و پلیس در نیشابور

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از کشف ۳۱ هزار لیتر سوخت خارجِ شبکه توزیع و قاچاق طی عملیات مشترک اطلاعات ناحیه مقاومت بسیج و پلیس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۷۱۰۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی در نیشابور سرهنگ علیرضا حسینعلیزاده در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت گسترده فردی سود جو و سابقه دار در زمینه دپوی غیرمجاز مقادیر زیادی سوخت در یکی از مناطق حاشیه شهر نیشابور و توزیع خارج از شبکه، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران دایره مبارزه باقاچاق کالا و اطلاعات سپاه ناحیه مقاومت بسیج نیشابور قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود: تیم مشترک عملیاتی با اشراف اطلاعاتی موفق شدند انبار مورد نظر را در یکی از مناطق حاشیه شهر نیشابور شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی از این مکان و هم‌چنین یک دستگاه کامیونت در محل حدود ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع را که به صورت بسیار حرفه ای انبار و آماده توزیع بود را کشف کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد و بررسی بیشتر موضوع جهت شناسایی سایر عوامل در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با قدردانی از اشراف و همکاری اطلاعات سپاه ناحیه مقاومت بسیج نیشابور بر مبارزه قاطع پلیس با قاچاق کالا و ارز و نتایج بسیار مناسب آن تاکید کرد و از مردم خواست؛ هر گونه اطلاعات خود در خصوص فعالیت های مجرمانه و غیرقانونی را به مرکز فوریت های پلیسی 110 و۱۱۴ اطلاعات سپاه اعلام نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار