خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام آزادی‌خواه:

ارتش و سپاه دو بال اقتدار ملی و عظمت انقلاب اسلامی است

همدان-نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتش و سپاه دو بال برای پیمودن اقتدار ملی و عظمت انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۰۶۴۷۵
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام احد آزادیخواه پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ملایر که به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران برگزار شد، ارتش و سپاه را دو بال برای پیمودن اقتدار ملی و عظمت انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: در هیچ دوره‌ای از تاریخ انقلاب، نیروهای مسلح تا این اندازه در اوج نبوده‌اند.

وی نقش ولایت فقیه را در این زمینه اثرگذار و گره‌گشا دانست و افزود: فرمانده کل قوا یکی از هویت‌های انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی وجود فرماندهی کل قوا را تفاوت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورها دانست و بیان کرد: این تفاوت را دنیا احساس کرده و می‌داند ما فرمانده‌ای داریم که توانمندی‌های زمین و زمان را به هم دوخته و این رمز موفقیت کشور است.

وی با اشاره به فرجام خوش یمن پس از سال‌ها جنگ در این کشور، افزود: عربستان به این جمع‌بندی رسید که باید با بلاد اسلامی توافق کند و امروز کشورهای بلاد اسلامی به جای جنگ و درگیری که صهیونیست‌ها علاقمند به آن هستند، به دیپلماسی جهان اسلام روی آورند.

آزادیخواه دیپلماسی جهان اسلام را ضرورت کنونی برشمرد و بیان کرد: امروز نظم نوین دنیا و دیپلماسی جهان اسلام شکل گرفته، نمونه آن توافق ایران و عربستان است که به آن افتخار می‌کنیم و باید آن را به نتیجه برسانیم.

وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلابی با موفقیت‌های روز افزون بیشماری است، افزود: باید این ضرورت‌های غیرقابل انکار را برای مردم تبیین کنیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ممکن است تورم و گرانی مردم را اذیت کند، اما قضاوت دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب با این چند گزاره سزاوار نیست.

وی با اشاره به موفقیت‌های بزرگ کشور در حوزه‌های متخلف، بیان کرد: به عنوان پاسدار انقلاب، باید این خدمات را برای مردم تبیین کنیم و منفعل عمل نکنیم.

آزادیخواه با بیان اینکه امروز در عرصه سیاسی نگاه دنیا متوجه جمهوری اسلامی ایران است، گفت: آمریکا در دنیا در حال منزوی شدن است و از سوی دیگر کشورهای ابرقدرت به ما روی آورده‌اند و این مقدمه‌ای برای ظهور است.

* امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در بالاترین سطح آمادگی و اقتدار هستند

 معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر نیز گفت: امروز مجموعه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در بالاترین سطح و اوج عزت، آمادگی و اقتدار برای دفاع از کیان و نظام اسلامی هستند که هیچ مشابه و نمونه‌ای در عالم ندارد.

سلمان اسماعیلی اظهار داشت: یک معماری و هندسه بی‌نظیر دفاعی و امنیتی با وجود نیروهای قدرتمند مسلح ما شکل گرفته و باید قدر آنها که برای امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند را بیش از پیش بدانیم.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران و روز ارتش و نیروی زمینی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش مقتدر و تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از موالید مبارک اسلام است که نمونه و نظیری در جهان ندارد.

فرماندار ویژه ملایر ارتش مقتدر جمهوری اسلامی را گنجینه ارزشمند انقلاب اسلامی و ارتش مکتبی و حزب‌الهی دانست و بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبارک‌ترین موالید اسلام است که باید قدر این موالید مبارک را بدانیم.

وی ادامه داد: طبق بیانات رهبر فرزانه انقلاب، سپاه پاسداران شبیه افسانه، اما واقعیت است که در همه دوران‌ها باید به این نهاد مقدس انقلابی افتخار کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار