خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه سپاه ناحیه ملایر تأکید کرد

ضرورت بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان

ملایر-مسئول بسیج رسانه سپاه ناحیه ملایر گفت: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها باعث دلگرم شدن جوانان به کمک در حفظ دین و نظام و نیز کمک در راستای استمرار انقلاب و افزایش و ارتقا دستاوردها می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۴۸۹۰
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶

شهرام ذبیحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تبریک ایام الله دهه فجر و ۲۲بهمن ماه اظهار داشت: نسل جدید حاکمیت دوران خفقان و استعمار زده طاغوت را خود ندیده و شاهد یغماگری استکبار از مخازن، معادن کشور و سرمایه‌های مردم در آن دوران نبوده، بنابراین طبیعی است که نتواند جامعه امروز را با جامعه قبل از انقلاب مقایسه کند .

وی افزود: نسل جدید تا شناختی دقیق و عمیق از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ثمره فداکاری‌های بهترین افراد ملت مسلمان نداشته باشد، نمی‌تواند به عمق این دستاوردها برسد.

مسئول بسیج رسانه سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه دشمنان نیز با توجه به این موضوع برای شکستن اقتدار ملی و جهانی نظام اسلامی حرکت می‌کنند، گفت: دشمنان با بی‌انگیزه کردن مردم در دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن برخی از مشکلات طبیعی را که چه بسا خود عامل آن بوده بزرگ جلوه می‌دهند.

وی بیان داشت: بیان دستاوردهای کلی و جزیی جهانی و بین‌المللی و منطقه‌ای و یا داخلی و مادی و معنوی، سیاسی و اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باعث دلگرم شدن جوانان به کمک در حفظ دین و نظام و نیز کمک در راستای استمرار و افزایش و ارتقا دستاوردها می‌شود.

ذبیحی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین گفت: همواره باید به دفاع و تبیین برکات و دستاوردهای انقلاب بپردازیم و آن را یک نعمت الهی و لطف الهی بدانیم و حفظ این نعمت به بازگویی در گفتار برای مردم و توسعه در عملکرد برای ارتقا و استمرار انقلاب است.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی بسیج رسانه ملایر به مناسبت دهه فجر و برنامه‌های فرهنگی افزود: از جمله این برنامه‌ها تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند است.

مسئول بسیج رسانه سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: بسیج رسانه ملایر با همت خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان از ابتدای سال جاری حدود ۱۵۰ بسته معیشتی تهیه و بین جامعه هدف توزیع کرده است که ارزش ریالی آن حدود ۶۰۰ میلیون ریال است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات