خبرهای داغ:
امیر سرتیپ دوم ستاد غلامی:

استضعاف دشمنان نظام اسلامی در مقابل تجهیزات نوین نیرو‌های مسلح

شاهرود_فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود گفت: تجهیزات به روز و نوین در زمینه دفاع همه جانبه از میهن اسلامی در دستان پرتوان نیرو‌های مسلح ایران اسلامی، دشمنان قسم خورده نظام مقدس اسلامی را به استضعاف کشیده است.
کد خبر: ۹۵۰۵۷۹۴
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

استضعاف دشمنان نظام اسلامی در مقابل تجهیزات نوین نیرو‌های مسلحبه گزارش خبرنگار بسیج، امیر سرتیپ دوم حجت الله غلامی در مراسم رژه خودورویی و موتوری اقتدار نیرو‌های مسلح در میدان ولایت شاهرود و گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش با بیان اینکه اقتدار نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها بازدارنده در برابر هر نوع اقدام و حرکت دشمنان است: تجهیزات به روز و نوین در زمینه دفاع همه جانبه از میهن اسلامی در دستان پرتوان نیرو‌های مسلح ایران اسلامی، دشمنان قسم خورده نظام مقدس اسلامی را به استضعاف کشیده است.
او با اشاره به اینکه به روز رسانی مستمر نیاز‌های نظامی و تجهیزاتی نیرو‌های مسلح با تکیه بر توان داخلی به دست توانمند جوانان مبتکر و متعهد این مرزو بوم انجام می‌شود، اظهار کرد: پیشرفت‌های بسیار خوبی برای تسلط کامل بر مرز‌های زمینی، دریایی و هوایی و همچنین نقش برآب نمودن نقشه‌های از پیش طراحی شده دشمنان به سرانجام رسیده است.
غلامی تاکید کرد: ارتشِ سراسر افتخار ایران اسلامی از ابتدا در پیروزی انقلاب اسلامی نقش محوری داشت و در تمام لحظه‌ها همگام با انقلاب و مردم خوش درخشیده است.
او با بیان اینکه تدبیر امام خمینی (ره) از توطئه بدخواهان نظام اسلامی برای انحلال ارتش با نامگذاری روز ۲۹ فروردین به نام جان برکفان ارتشی پرده برداشت و ارتشیان پاسدار این اعتماد هستند، ابراز کرد: ارتشیان با تقدیم بیش از ۴۸ هزار شهید در دوران هشت ساله دفاع مقدس، همگام با سایر همرزمان خود در سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و مردم همیشه در صحنه، تا پایان جنگ ایستادگی کردند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود ادامه داد: در روز‌های نخست جنگ تحمیلی نقش نیروی هوایی در ۲۴ ساعت اولیه جنگ برای صدمه شدید به عقبه دشمن بر فردی پوشیده نیست و نیروی دریایی نیز در آغازین روز‌های دفاع مقدس طومار نیروی دریایی عراق را تا پایان جنگ تحمیلی درهم پیچید.
غلامی اظهار کرد: پس از پایان دوران دفاع مقدس نیز ارتشیان در هر لحظه برای جانفشانی و حراست از مردم در حوادث، بلایای طبیعی و بیماری‌ها همراه مردم هستند و اکنون نیز بخشی از نیرو‌های این قرارگاه عملیاتی مشغول محافظت و دفاع از مرز‌های شرقی میهن هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار