خبرهای داغ:
اطلاعیه سپاه سامان به مناسبت روز جهانی قدس:

پایان فتنه صهیونیستی در راه است

سپاه ناحیه شهرستان سامان با صدور اطلاعیه ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس اعلام کرد: بر عهد و پیمان خود با مردم فلسطین می مانیم.
کد خبر: ۹۵۰۳۵۲۷
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن کامل اطلاعیه سپاه ناحیه شهرستان سامان به مناسبت روز جهانی قدس به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی(ره) : روز قدس، روز اسلام است.

روز جهانی قدس یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد رویارویی حق در برابر باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌ دیده فلسطین است. 

 در روز قدس نه تنها ایران اسلامی وحدت و یکپارچگی خود را در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان اسلام به نمایش می‌گذارد، بلکه تمام جهان اسلام و سایر ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب نیز پرچم مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی را در این روز باشکوه بر می افرازند تا نقشه شوم معامله قرن نقش برآب شده و فلسطین آزاد از این موج سراسر خروش بیرون آید.

امروز جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تمام توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای آنها را نقش بر آب نموده به گونه‌ای که جبهه مقاومت قدرتمندتر از هر زمان دیگری این رژیم تروریستی و نامشروع را به ستوه آورده است.

شکی نیست که با تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) مبنی بر نابودی اسرائیل در آینده، پایان فتنه صهیونیستی در راه است و حلاوت آزادی قدس مظلوم به زودی کام مسلمانان و تمامی آزادی خواهان جهان را شیرین خواهد کرد.

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با فرمان تاریخی امام راحل به روز قدس نامگذاری شده، بر عهد و پیمان خود با مردم فلسطین می مانیم و با بیزاری جستن از رژیم غاصب صهیونیستی، حمایت خود را از فلسطین مظلوم با حضور در آئین راهپیمایی روز قدس اعلام می کنیم. 

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و روزه دار و با درود بیکران بر روح پرفتوح رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی رحمة الله علیه، ملت خداجو و ظلم ستیز استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان سامان و به خصوص بسیجیان، پاسداران، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان شهرستان سامان را به حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس دعوت می نماییم تا با حضور سبز خود بار دیگر برگی زرین بر افتخارات این خطه انقلابی رقم زنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار