خبرهای داغ:

حضور در محافل قرآنی باعث پاكی نفس و تقویت روحیات معنوی می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: حضور در محافل قرآنی باعث ظهور زمينه پاكی نفس در فرد می‌شود و سبب می‌شود به تدريج روحيات معنوی تقويت شود.
کد خبر: ۹۵۰۱۹۲۷
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷

حجت الاسلام سیدابوالفضل راسخی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه بندگی خدواند متعال است اظهار داشت: این فرصت را باید غنیمت شماریم و از تک تک لحظات و ساعات آن نهایت استفاده را در راستای تعالی روح و جسم و قرب الی الله و پاک کردن قلب از زنگار گناه ببریم.
وی بیان کرد: امسال هم همچون سال های گذشته مراسم و ویژه برنامه های متنوعی ویژه پاسداران و سربازان سپاه ناحیه سمنان در طول ایام ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار گرفته است که از جمله آنها برپایی مجالس نورانی جزء خوانی قرآن کریم و خواندن ادعیه های وارده در این ماه است.
وی با اشاره به اینکه برپایی نشست های عقیدتی و آموزشی از دیگر برنامه های مورد توجه در این ماه است گفت: امسال مقرر شد در مساجد سراسر شهرستان سمنان و اماکنی که نماز جماعت در آن برپا می شود پاسداران با لباس مقدس پاسداری در محافل شرکت کنند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان اضافه کرد: حضور پاسداران در این محافل ضمن اینکه به مثابه حضور آنها در کلاس های عقیدتی محسوب می شود موجب برقراری و افزایش ارتباط بین پاسداران وبسیجیان در مساجد مختلف سطح شهر می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار