خبرهای داغ:

وقوع ۹۳ حادثه ترافیکی در ایام نوروز در شرق استان سمنان

شاهرود_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: از تاریخ ۲۴ اسفند ماه تا ۱۳ فروردین ماه سال جاری ۹۳ مورد حادثه ترافیکی در حوزه تحت پوشش دانشگاه به وقوع پیوسته که این تعداد تصادف، ۲۳۹ مصدوم به همراه داشته است.
کد خبر: ۹۵۰۱۸۸۲
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

وقوع ۹۳ حادثه ترافیکی در ایام نوروز در شرق استان شمنانبه گزارش خبرنگار بسیج، رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود دیدار کردند.
در این دیدار دکتر حسین شیبانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن تبریک نوروز باستانی و ماه بهار قرآن وآرزوی قبولی طاعات گزارشی از فعالیت‌های سال گذشته و ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه در ایام تعطیلات ارائه و گفت: جلسات برنامه ریزی این ستاد از یک ماه قبل از تعطیلات نوروز امسال آغاز شد و در این جلسات نظرات متعدد کارشناسی اعمال شد تا آمادگی لازم در جهت ارائه خدمات مطلوب به همشهریان و به زائرین امام رضا (ع) و مسافران نوروزی انجام شود.
شیبانی بیان کرد: از تاریخ ۲۴ اسفند ماه تا ۱۳ فروردین ماه سال جاری ۹۳ مورد حادثه ترافیکی در حوزه تحت پوشش دانشگاه به وقوع پیوسته که این تعداد تصادف، ۲۳۹ مصدوم به همراه داشته است.
او به آمار مراجعین به بخش‌های اورژانس بیمارستان اشاره کردو افزود: از تاریخ ۲۸ اسفندماه تا کنون بیش از ۱۸ هزار و ۸۲۴ بیمار به اورژانس‌ها مراجعه کردند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود همچنین به آمار تولد در تعطیلات نوروز امسال اشاره کرد و افزود: ۱۲ قدم نو رسیده در اولین روز‌های بهاری در شاهرود چشم به جهان گشودند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی که ایشان سال ۱۴۰۲ را سال مهار تورم و رشد تولید نام گذاری کردند، خاطر نشان کرد: مهمترین برنامه مدیران دانشگاه پرهیز از تجمل گرایی و نیز پرهیز از مصارف غیر ضروری خواهد بود.
وقوع ۹۳ حادثه ترافیکی در ایام نوروز در شرق استان شمناناو با اشاره به مهمترین برنامه‌های دانشگاه در سال جدید گفت: افزایش بهره وری و پیشبرد اهداف دانشگاه طبق برنامه استراتژیک جز مهمترین برنامه‌های این دانشگاه خواهد بود.
در ادامه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود ضمن قدردانی از دکتر شیبانی رئیس دانشگاه و نیز مجموعه مدیران و همکاران ایشان گفت:مردم قدردان زحمات خادمان سلامت هستند.
ابوطالب جلالی به پیشرفت‌های دانشگاه اشاره کردو افزود:دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در حوزه‌های مختلف افتخارات زیادی کسب کرده است و امیدواریم با پرورش دانشجویان با استعداد و خلاق و بهره مندی از پرسنل مستعد بر این پیشرفت‌ها افزوده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار