غرفه سفیران «عفاف و حجاب» فرودگاه هاشمی نژاد مشهد + (فیلم و عکس)

غرفه خودجوش و مردمی سفیران «عفاف و حجاب» با استفاده شیوه های تاثیرگذار امر به معروف، پاسخ به سئوالات و رفع شبهات و نیز تبیین و تشویق جایگاه اصلی عفاف اسلامی مسافرین نوروزی در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد بر پا شد.
کد خبر: ۹۵۰۱۴۱۹
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی، غرفه خودجوش و مردمی سفیران «عفاف و حجاب» در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد در راستای احیای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر مبنی با استفاده از افراد توانمند در جهت تبیین و تشویق جایگاه اصلی عفاف و حجاب اسلامی با پاسخ گویی به سئوالات و رفع شبهات با استفاده از شیوه های تاثیرگذار و نیز اهدای هدیه به مسافرین نوروزی در سنین مختلف بر پا شد.


فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی خراسان رضوی ضمن بازدید از غرفه سفیران مهر در فرودگاه هاشمی نژاداز فعالیت های آمران به معروف و نهی از منکر قدردانی  و اظهارکرد: رعایت حجاب اسلامی و تشویق مسافران به شیوه های موثری که گزارش شد، امری بسیار ضروری در فرودگاه مشهد  است.

سرهنگ پاسدار حسین باقرزاده ادامه داد: امیدوارم این عمل خدا پسندانه به عنوان نمونۀ موفق از اقدامات موثر «عفاف و حجاب» در کل فرودگاه های کشور ابلاغ گردد.

گفتنی است در پایان فرماندهی یگان حفاظت هواپیمایی خراسان رضوی از تمامی مجریان طرح به رسم یادبود با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد و برای فعالان این عرصه از خداوندمتعال آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار