خبرهای داغ:

مسئولان باید برای تقویت زیرساخت‌های اقتصادی کشور تلاش کنند

شاهرود_ امام جمعه شهر بسطام گفت: مسئولان باید برای تقویت زیرساخت‌های اقتصادی کشور تلاش کنند، اما مسئولان کم توجهی نموده اند.
کد خبر: ۹۵۰۰۴۷۱
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶

مسئولان باید برای تقویت زیرساخت‌های اقتصادی کشور تلاش کنندبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام سید علی رضوی نسب امام جمعه بخش بسطام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به میزبانی مصلی نماز آستان مقدس امامزاده سید ابوالقاسم (ع) شهر بسطام اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و همزمانی با تعطیلات نوروز و بهار طبیعت بر همه لازم است حرمت این ماه مبارک و ارزش‌های آن را حفظ کنند.
او ادامه داد: روزه خواری در ملاعام جرم است و حتی کسانی که برای روزه خواری عذر موجه دارند باید از روزه خواری در انظار عمومی خودداری کنند و روزه خواری علنی در جامعه مخالفت با خدا است و ضرر آن متوجه همگان خواهد شد.
امام جمعه بسطام به شعار سال «مهار تورم، رشد تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: نامگذاری سال با توجه به شرایط اقتصادی هرسال از سوی رهبر معظم انقلاب تعیین می‌شود.
رضوی نسب ادامه داد: دیدگاه رهبر معظم انقلاب هم در خصوص نقاط قوت و هم نقاط ضعف واقع بینانه است و با این دیدگاه شعار‌های سال و رهنمود‌های لازم را مطرح می‌کنند.
او با بیان اینکه بیش از ۱۰ سال است که محور شعار‌های سال از سوی رهبر معظم انقلاب، رنگ و بوی اقتصادی دارد و لازم است ابعاد مختلف آن به درستی تبیین شود، افزود: مسئولان باید برای تقویت زیرساخت‌های اقتصادی کشور تلاش کنند، اما مسئولان کم توجهی نموده اند.
امام جمعه شهر بسطام تاکید کرد: بر مسئولین و مردم واجب است سخنان مقام معظم رهبری و رهنمود‌های ایشان را سرلوحه کار خویش قرار داده و برای عملی شدن این شعار تلاش نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار