خبرهای داغ:

واگذاری شهرک فدک و کوثر به شهرداری یکی از مطالبات به‌حق و جدی شورای اسلامی شهر شاهرود است

شاهرود_ریاست شورای اسلامی شهر شاهرود گفت: نهادینه کردن فرهنگ مردم‌داری اقدامی ارزشمند است که شهردار شاهرود با تعهد و اعتقاد قلبی در آن راه گام برمی‌دارد.
کد خبر: ۹۴۹۹۴۱۹
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴

واگذاری شهرک فدک و کوثر به شهرداری یکی از مطالبات به‌حق و جدی شورای اسلامی شهر شاهرود استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حمید محبی در دیدار صمیمانه با شهردار که به مناسبت روز شهردار با حضور نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی و اعضای شورای اسلامی شهر بعدازظهر ۲۵ اسفند ماه در دفتر شهردار صورت گرفت، افزود: سالروز شهادت شهید باکری و گرامیداشت روز شهردار بر شهرداران خدوم و بی‌ادعا ایران اسلامی خصوصاً مهندس محسن احمدی تبریک و تهنیت باد.
او با بیان اینکه در این مدت با همدلی و همکاری دوسویه شهرداری و شورا و خدمات شبانه‌روزی کارکنان مجموعه شهری شاهد تحقق بودجه سال جاری در اسفندماه بوده‌ایم، ابراز داشت: مجموعه شهری باوجود سختی‌های اقتصادی توانست این اقدام ارزشمند را رقم بزند.
ریاست شورای اسلامی شهر شاهرود واگذاری شهرک فدک و کوثر به مجموعه شهرداری را یکی از مطالبات به‌حق و جدی شورای اسلامی شهر عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم با تدابیر و اقدامات نماینده شهر این مشکل حل شده و شاهد واگذاری این دو شهرک به مجموعه شهری باشیم تا بتوانیم، چون دیگر نقاط شهر به این مناطق خدمات ویژه و مستمر را ارائه داده و پاسخگوی مطالبات به‌حق شهروندان این مناطق باشیم.
شایان ذکر است در این دیدار از شهردار شاهرود تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار