مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه امام رضا (ع) خبر داد:

اعزام ۷۰۰ دانشجو به اردوهای جهادی/جهادگران بسیجی با شهدای امنیت مشهد تجدید میثاق کردند + (عکس)

رئیس بسیج دانشجویی سپاه امام رضا(ع) گفت: همزمان با فرا رسیدن شدن سال نو ۷۰۰ دانشجوی جهادی خراسان رضوی به اردوهای جهادی در روستاهای کم برخوردار استان اعزام شدند که دانشجویان قبل از اعزام با شهدای امنیت مشهد، شهیدان «دانیال رضا زاده و حسین زینال زاده» تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۴۹۹۰۵۹
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، رسول نوروزی در مراسم بدرقه و اعزام ۷۰۰ دانشجوی جهادی خراسان رضوی در روستاهای کم برخوردار استان در گفت و گو با خبرنگار بسیج، اظهارکرد: حدود نیمی از دانشجویان اعزامی از دختران هستند و دانشجویان قبل از اعزام با حضور بر سر گلزار شهدای امنیت شهیدان دانیال رضا زاده و حسین زینال زاده که از بسیجیان جهادگر بودند، یاد دوستان شهید خود را گرامی داشتند.

وی ادامه داد: جهادگرانی که به مناطق محروم اعزام شدند در ۱۴ روستای تایباد در عرصه های عمرانی، پزشکی، فرهنگی و اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه امام رضا (ع)، تصریح کرد: هجمه دشمنان انقلاب اسلامی به نسل جدید به ویژه دانشجویان زیاد است، سوال اینجاست که دانشجویی که به اذعان دشمن با دین و انقلاب فاصله گرفته چطور در مناطق محروم برای خدمت حاضر می‌شود.

نوروزی در ادامه به حضور و استقبال پرشور دانشجویان با سلایق مختلف از اردو‌های جهادی هم اشاره کرد: اردوهای جهادی امسال یک تفاوت اساسی هم با سال‌های قبل دارد و آن هم تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان است.

وی اضافه کرد: دانشجویی برادر و خواهر از 21 اسفند لغایت 29 اسفند 1401 در این مناطق حضور دارند و تلاش داریم گروه‌های جهادی هجرت محور در مناطق محروم را افزایش دهیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار