خبرهای داغ:

برپایی نمایشگاه عرضه گوشت و مرغ در شاهرود

شاهرود_ رئیس اتاق اصناف شاهرود با بیان اینکه کمبود کالا‌های اساسی برای عید نوروز نداریم، از برپایی نمایشگاه عرضه گوشت و مرغ در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۸۵۹۳
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱

برپایی نمایشگاه عرضه گوشت و مرغ در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، هادی مهران‌فر، رئیس اتاق اصناف شاهرود با اشاره به روز‌های پایانی سال و آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: مشکلی از نظر تأمین کالا‌های اساسی برای شهروندان وجود ندارد.
او اضافه کرد: با تمهیدات انجام‌شده، کالا‌های اساسی موردنیاز مردم شهرستان شاهرود تأمین شده است و امسال با کمبودی در این زمینه مواجه نیستیم.
رئیس اتاق اصناف شاهرود از برپایی نمایشگاه عرضه گوشت و مرغ منجمد برای شهروندان شاهرودی از ۲۲ اسفندماه خبر داد و گفت: این نمایشگاه در سه‌راه کمربندی شاهرود دایر و گوشت منجمد گوساله و گوسفند و مرغ منجمد و تخم مرغ و میوه و تره‌بار به قیمت دولتی عرضه می‌شود.
مهران‌فر خاطرنشان کرد: ۱۲ تُن گوشت گوسفندی منجمد و ۱۰ تُن گوشت گوساله تأمین شده و به‌مرور وارد بازار می‌شود که سه تُن گوشت گوسفندی برای بخش‌های شهرستان شاهرود است.
او با اشاره به کاهش قیمت گوشت گوسفندی تازه در شاهرود تصریح کرد: امروز گوشت گوسفندی نسبت به روز گذشته سه درصد کاهش قیمت داشته و به هر کیلوگرم ۳۶۲ هزار تومان رسیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار