خبرهای داغ:

برگزاری بیش از ۱۴۰۰ کارگاه آموزشی در شاهرود

شاهرود_ مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود از برگزاری بیش از ۱۴۰۰ کارگاه آموزشی توسط موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود در سال جاری در سطح کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۸۴۴۲
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳

برگزاری بیش از ۱۴۰۰ کارگاه آموزشی در شاهرودمحمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار بسیج از برگزاری بیش از ۱۴۰۰ کارگاه آموزشی توسط موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود در سال جاری در سطح کشور خبر داد و گفت: این کار گاه‌های آموزشی با موضوعات آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی، آموزش خانواده، فضای مجازی و رسانه و در سطح دانشگاه، حوزه، مدارس، مساجد، موسسات، کانون‌ها، هیات‌های مذهبی، ادارات، پایگاه‌ها، پارک‌ها و فضای سبز شهری در قالب بیش از ۱۴۰۰ کارگاه بصورت حضوری و غیر حضوری در سطح کشور برگزار گردید.
او افزود: موسسه فرهنگی بین الحرمین که از سال ۱۳۸۰ تشکیل گردیده، با تشکیل واحد آموزش و پژوهش از همان ایتد در امر برگزاری کارگاه‌های آموزشی گام محکمی برداشته و تاکنون بیش از ۱۰ هزار کارگاه آموزشی را برگزر نموده است که تعداد ۱۵۰۰ کارگاه آموزشی در سال ۱۴۰۱ بصورت جهادی، مردمی، خودجوش، شبانه روزی و رایگان در سطح کشور برگزار گردیده است.
مدیر موسسه فرهنگی مذهبی بین الحرمین شاهرود در پایان گفت: از همه عزیزان و شخصیت‌هایی که ما را در امر برگزاری کارگاه‌های آموزی یاری نمودند کمال تقدیر و تشکر را داریم.
کارگاه‌ها و دوره آموزشی توسط موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود برای عموم مردم علی الخصوص فراگیران و دانشجویان این موسسه در سال جاری بصورت حضوری و غیر حضوری برگزار گردید.
علاقمندان جهت استفاده از خدمات مشاوره‌ای در بخش‌های مختلف با شماره ثابت ۰۲۳۳۲۲۲۷۱۴۹ و یا با شماره همراه ۰۹۱۲۶۷۳۳۱۴۲ در پیام رسان‌های ایتا، بله، سروش، ایمو، روبیکا، و سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۳۲۰۰۱۰۰۳۷۸ و یا از طریق ایمیل به نشانی ebrahimimohammad۳۶۶@yahoo.com تماس حاصل نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار