خبرهای داغ:
امام جمعه موقت کاشان:

ترویج فرهنگ ایثار و جهاد تبیین سبب شبهه زدایی از ذهن نسل جوان و نوجوان جامعه است

شاهرود_ استاد حوزه علمیه قم گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با جهاد تبیین در مقابله با هجمه‌های بی‌شمار دروغ، فضاسازی، جنگ ترکیبی و شناختی دشمن بر ذهن نوجوان و جوان اثرگذار است.
کد خبر: ۹۴۹۶۴۳۶
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸

ترویج فرهنگ ایثار و جهاد تبیین سبب شبهه زدایی از ذهن نسل جوان و نوجوان جامعه استبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین احتشام کاشانی، در چهلمین یادواره ۹۲ شهید دهستان قلعه نو خرقان شهرستان زرندیه در حسینیه اعظم با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل با تشکر از برگزاری این یادواره، به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن در جنگ شناختی همان‌طور که شخصیت‌های کوچکی را برای جوان و نوجوان سرزمینمان به‌عنوان مرجع و الگو تبدیل می‌سازد، با تهمت و تخریب شخصیت‌های بزرگ را نیز از مرجعیت فکری جامعه برمی‌اندازد.
او تصریح کرد: حیات، نشاط و امنیت جامعه اسلامی را باید با شبهه زدایی و برطرف سازی وسوسه‌های ذهنی جوانان و نوجوانان رقم زد؛ قدردانی نعمت انقلاب درگرو مقابله با هجمه‌های بی‌شمار دروغ، فضاسازی، جنگ ترکیبی و شناختی دشمنی است که ذهن نوجوان و جوان سرزمینمان را گروگان گرفته است.
او بر اهمیت تبیین و ترویج نعمت انقلاب اسلامی در جامعه تصریح کرد و گفت: تولی و تبری تنها در گفتار ممکن نیست، بلکه مهم‌تر از آن باید در عمل اثبات گردد؛ نمی‌شود انسان ادعای بیزاری از دشمنان اهل‌بیت علیهم‌السلام را داشته باشد؛ اما فکر، ذهن و اندیشه خود را در اختیار اخبار دروغ و یک‌جانبه گرایانه دشمنان اسلام و انقلاب قرار دهد.
امام جمعه موقت کاشان بیان کرد: امام خمینی (ره) به‌خوبی فرمودند که تا کفر و شرک هست، مبارزه است و تا مبارزه است ما هستیم. امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
این استاد حوزه علمیه با بیان این‌که علی‌رغم تمام کاستی‌ها، مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی، شعاع انقلاب اسلامی بعد از ۴۴ سال تمام جهان را درنوردیده است، خاطرنشان ساخت: مبارزه دولت و قوه قضائیه انقلابی با فساد و مفسد، امضا‌های طلایی، رانت و ویژه خواری، آقازادگی و آقازاده محوری و نیز ترسیم نظام اداری سامانه محور، نویدبخش آینده‌ای روشن است.
او با اشاره به رویکرد دولت اظهار کرد: امیدواریم با حرکت‌های انقلابی و برنامه‌ریزی‌های درست عملیاتی، سال‌به‌سال وضع اقتصاد کشور بهبود یابد البته باید مراقب توطئه‌های دشمنان بود.
احتشام تصریح کرد: دشمن در شکست سنگین فتنه اخیر خوب فهمید که نمی‌تواند با این ملت غیور که شاگردی خود در مکتب مولایش اباعبدالله (ع) را متجلی ساخته، پنجه در پنجه بیندازد.
در این مراسم حاج سیدعلی حسینی نژاد به مدیحه سرایی پرداخت و گروه سرود به اجرای برنامه پرداختند.
این مراسم به همت ستاد یادواره شهدا، خانواده شهدا، پایگاه‌های بسیج محمدرسول الله (ص) و کوثر حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهدا و بسیج خواهران زینب کبری (س) و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود برگزار شد.
مراسم یادواره ویژه بانوان نیز برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار