رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی:

بدنه رسانۀ خراسان رضوی پویا و مسئله شناس است/جشنواره ابوذر، کار جبهه ای برای رسیدن به مسئله و حل آن است

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی، بدنه خبرنگار و فعال رسانه را توانمند در شناخت و حل مسئله برشمرد و گفت: جشنواره رسانه ای ابوذر یک اقدام و یک تلاشِ کار جبهه ای، برای رسیدن به مسئله و حل آن است.
کد خبر: ۹۴۹۴۶۹۸
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مهدی شاد در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی با اشاره ظرفیت و پتانسیل خراسان رضوی در حوزه رسانه اظهار کرد: بدنه خراسان رضوی پویا و مسئله شناس است و در این راستا نیزجشنواره رسانه ای ابوذر یک اقدام و یک تلاش برای تمرین پیش رفتن در کار جبهه ای برای رسیدن به مسئله و حل آن است.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی اذعان کرد: هیچ کس در این کشور به اندازه بدنه خبرنگار و فعال رسانه توانمند در ارائه مدل مسئله نیست.

وی با تاکید بر اینکه در جشنواره رسانه ای ابوذر تلاش کردیم تمام مسائل استان  مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: پشتوانه فکری همه ما قرآن، ائمه اطهار و بیانات معصومین است و ما نیز در مشهد در صف راهبردی نگاه امام رضا حرکت می کنیم، لذا هر حرکتی که بخواهد به این جریان ضربه ای بزند در مقابل آن خواهیم ایستاد.

ابراز خرسندی داوران نسبت به تولیدات بخش گزارش ویدیویی

دبیر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی نیز با اشاره به آثار ارسالی متنوع در بخش های مختلف این جشنواره گفت: اگرچه بخش زیادی از جامعه خبرنگاران و اهالی رسانه در خراسان رضوی را بانوان تشکیل می دهند، اما بیشتر آثار این جشنواره مربوط به آقایان است.

فاطمه سهامی ابراز کرد: ۶٧ درصد شرکت کنندگان در جشنواره ششم رسانه ای ابوذر خراسان رضوی را آقایان و ٣٣درصد را خانم ها تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: ۶٨.٣ درصد آثار شرکت کنندگان مربوط به رسانه هایی بود که‌در سامانه دریافت آثار نام‌شان درج شده بود و ٣١.٧ درصد مربوط به بخش سایر بود که شامل رسانه های خصوصی و رسانه های شهرستان است.

دبیر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی با اذعان به اینکه بخش مکتوب با ٢٣.٢درصد و گزارش های ویدیویی با ١۴.٨درصد بیشترین آثار دریافتی را به خود اختصاص دادند، بیان کرد: اگرچه داوران جشنواره نسبت به کمتر رشدکردن آثار مکتوب گلایه داشتند، اما نسبت به تولیدات بخش گزارش ویدیویی ابراز خرسندی کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار