خبرهای داغ:

کارگاه توانمندسازی خبرنگاران افتخاری بسیج در میامی برگزار شد

کارگاه آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج به همت روابط عمومی سپاه ناحیه میامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۴۶۸۵
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی، به همت روابط عمومی سپاه ناحیه میامی کارگاه يک روزه آموزش خبرنگاران افتخاری بسیج شهرستان میامی با حضور سرهنگ عبدالحسین محمدی جانشین سپاه ناحیه میامی و جمعی از خبرنگاران افتخاری بسیج شهرستان در حسينيه سپاه ناحیه برگزار شد.
سرهنگ محمدی در ابتدای این دوره آموزشی با تاکید بر اهمیت نقش رسانه در عرصه جهاد تبیین ،نقش خبرنگاران افتخاری بسیج را برجسته توصیف کرد و گفت:امروز رسانه نگاران انقلابی در خط مقدم جهاد تبیین قرار دادند.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه میامی در ادامه با اشاره به ضرورت توانمندسازی خبرنگاران افتخاری بسیج افزود: دشمنان در جنگ ترکیبی با ابزار رسانه به میدان آمدند و ما باید با طرح هر پایگاه مقاومت بسیج یک خبرنگار بتوانیم با آموزش مستمر و بهره گیری از ظرفیت های بسیج در این جنگ شناختی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شکست دهیم.
گفتنی است در این دوره آموزشی که مدیران روابط عمومی حوزه های مقاومت و کانون‌های اقشار بسیج حضور داشتند ، سرفصل هایی همچون اهمیت نقش روابط عمومی در بسیج ، شبکه سازی ، سواد رسانه، آموزش اصول خبر نویسی مکتوب و سوژه یابی توسط اساتید استانی به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار