به مناسبت اعیاد شعبانیه؛

گشایش نمایشگاه ملزومات طرح های جهاد آبرسانی سپاه در مشهد

نخستین نمایشگاه اختصاصی ملزومات طرح های جهاد آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع ) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به به مناسبت اعیاد شعبانیه در مشهد گشایش یافت.
کد خبر: ۹۴۹۴۴۸۷
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) گفت: در این نمایشگاه ۱۰۰ شرکت که در حوزه جهاد آبرسانی با مدیریت محرومیت زدایی قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع ) همکاری و در اجرای طرح های جهاد آبرسانی مشارکت داشتند به ارایه محصولات و تجربیات فنی و اجرایی پرداختند.

سردار اشعری با اشاره به اینکه به همت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) قرارداد آبرسانی به ۱۶ هزار روستا کشور امضا شده است افزود: در حال حاضر مراحل اجرای آبرسانی با استفاده از توان و تولیدات داخلی به ۹ هزار روستا در حال انجام است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه با تامین تجهیزات مورد نیاز آبرسانی از شرکت‌های داخلی توانسته بخشی از این شرکت‌ها را به چرخه‌ی تولید برگردانیم گفت: با این اقدام هم به تولید داخل کمک شد و هم بخش زیادی از پیمانکاران مشغول کار شدند.

در حاشیه این نمایشگاه سه روزه جلسات هم اندیشی مشترک با مدیران آبفای کشوری و استان‌ها و شرکت‌های مشاوره و مجری و تولید کنندگان مطرح صنایع مرتبط و همچنین ۲۱ ساعت سمینار علمی در تمامی موضوعات تئوری و اجرایی صنعت آب و انرژی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار