بیسیم چی سردار علی فضلی:

حاج علی فضلی نه فقط یک فرمانده نظامی بلکه معلم اخلاق است

محمد احمدی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و بیسیمچی سردار علی فضلی با اشاره به شجاعت و محبوبیت این فرمانده دفاع مقدس گفت: علی فضلی نه تنها یک فرمانده نظامی شجاع بلکه یک معلم اخلاق است.
کد خبر: ۹۴۹۳۸۲۹
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد احمدی مدیر اردوگاه فرهنگی تربیتی مازندران در مشهد مقدس در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در ایام دفاع مقدس و قبل از اجرای عملیات غرورآفرین والفجر ۸ سه تیپ مستقل امام رضا علیه السلام، سید الشهدا و الغدیر همدان به عنوان رده های عمل کننده برای فریب دشمن در یک عملیات ایذایی با فرماندهی برادر عزیزم سردار فضلی انتخاب شدند که توانستند محاسبات دشمن را به هم بریزند.

رئیس اسبق اداره آموزش و پرورش شهرستان بهشهر که به عنوان یک معلم در خدمت زائران حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام مشغول کارهای تربیتی و فرهنگی است، گفت: من توفیقات امروز خود را مرهون دانشگاه دفاع مقدس و حسن اخلاق فرماندهان شجاع و متعهد و متخلق به اخلاق آن دوران همچون سردار علی فضلی می دانیم.

وی افزود: رویش های امروز کشور، حاصل کلاس های درس دفاع مقدس است.

احمدی با اشاره به اینکه هرکس عاشق و مرید ولی فقیه زمان خود باشد در مسیر توفیقات الهی قرار خواهد گرفت، گفت: ما هر چه داریم مرهون مدیریت امامین انقلاب در طول ۴۴ سال عمر انقلاب هستیم و عزت و اقتدار امروز ایران و ایرانی مدیون مدیریت حکیمانه رهبری عزیز است.

این رزمنده بسیجی در پاسخ به سوال خبرنگار ما که از چه زمانی فرمانده خود "سردار فضلی" را ملاقات نکرده ای؟ گفت: مشتاقانه آرزوی دیدار ایشان را دارم و از خداوند متعال می خواهم تا ایشان و همه سربازان ولایت را در ظل توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا لتراب بمقدمه الفداء حفظ کند و مدت زیادی است که توفیق زیارت حاج علی فضلی را پیدا نکرده‌ام که امیدوارم این توفیق را خداوند نصیب بنده بکند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار