خادم زائران پیاده رضوی:

بسیج، مسیر خدمتگزاری را هموار کرده است

سید باقر حسینی، خادم زائران پیاده حرم رضوی گفت: از روزی که بسیج و بسیجیان برای خدمت رسانی به زائران پیاده امام رضا علیه السلام به کمک آمده‌ و در کنار ما حضور دارند مشکلات خدمت رسانی به حداقل رسیده است.
کد خبر: ۹۴۹۳۸۲۵
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰

   به گزارش خبرگزاری بسیج از مشهد مقدس حسینی که در گفتگو با خبرنگار ما سخن می گفت، اظهار داشت: بسیجیان در طول سال‌های عمر انقلاب با همتی جهادی و مخلصانه پای اسلام و انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان ایستاده اند و ما در سال‌های اول کاروان‌های پیاده در خدمت رسانی به زائران با مشکلات عدیده‌ای مواجه بودیم اما از روزی که بسیج، وارد میدان شد و به کمک ما شتافت بسیاری از مشکلات مرتفع شد.

سید باقر حسینی که سال ها به نوکری زائران علی بن موسی الرضا علیه السلام مشغول است، گفت: من زندگی خود را مرهون لطف و کرامات و نمک سفره حضرت رضا علیه السلام می دانم.

وی که با ذکر کرامتی از زائر خواهری از نیشابور که هر ساله با فرزندان معلول خود با پای پیاده به زیارت حرم رضوی می آید، گفت: این خواهر که افتخار میزبانی ۸ ساله‌اش روزی ما شده است در مصاحبه‌ای گفته بود اگر فرزندان من هم شفا نگیرند تا زنده‌ام به زیارت امام رئوف خواهم آمد و عشق و محبت به امام رضا یکی از عواملی است که باعث حضورم در کاروان‌های پیاده زائران رضوی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار