مدیر شبکه بهداشت و درمان قوچان خبر داد:

اعزام گروه جهادی پزشکی به مناطق محروم قوچان

مدیر شبکه بهداشت و درمان قوچان از اعزام گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی قوچان به مناطق کم برخوردار این شهرستان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۲۴۵۷
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، فتحی مقدم گفت: گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی قوچان شامل متخصصان قلب، داخلی، اطفال، پزشک عمومی، کارشناسان شنوایی سنجی، بینایی سنجی، گفتاردرمانی، مامایی، روان شناس بالینی، پرستاری، دارویی، بهداشت عمومی و بهورزان برای انجام ویزیت رایگان به روستای دیزادیز اعزام شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قوچان با بیان این که در قالب این برنامه، ۱۴۰ نفر از ساکنان این منطقه زیر پوشش ویزیت رایگان قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای طرح ویزیت رایگان کمک به قشرهای نیازمندی است که دسترسی آسان به خدمات درمانی و بهداشتی ندارند.

ایراندوست، مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی نیزبا قدردانی از تمامی اعضای بسیج جامعه پزشکی و پیراپزشکی و همچنین کارکنان جمعیت هلال احمر که به صورت داوطلبانه در نقاط محروم به ارائه خدمت پرداختند، اظهارامیدواری کرد همچنان بتوانیم در قالب چنین طرح‌هایی به عموم مردم، به ویژه ساکنان مناطق محروم خدمات مطلوب ارائه دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها