خبرهای داغ:

برگزاری قرارگاه جوانی جمعیت شهرستان شاهرود

شاهرود_ قرارگاه جوانی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۲۲۸۲
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، هشتمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت، با هدف اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و معاون بهداشتی و مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و ریاست اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان و بسیج جامعه پزشکی و سایر اعضاء در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی شرق استان تشکیل شد.
دکتر حسین شیبانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در این نشست، ضمن تاکید بر پیگیری مصوبات جلسات قرارگاه جوانی جمعیت و کمیته‌های تخصصی، تلاش و تعامل همه جانبه اعضاء و کمیته‌های تخصصی در جهت اجرای مفاد قانون را الزامی دانست.
او، کلیه اعضاء قرارگاه را مکلف کرد تا اقدامات تشویقی در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت را به صورت پایدار و درخور توجه انجام و تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری نمایند.
دکتر صید آبادی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز در این جلسه، به بیان وضعیت موجود، دستورالعمل ساختار و شرح وظایف قرارگاه جوانی جمعیت، مصوبات هفتمین جلسه قرارگاه و وضعیت اجرا و عدم اجرای مصوبات پرداخت.
لازم به ذکر است، اعضاء حاضر در نشست، در راستای اجرای موارد مذکور پیشنهاداتی را مطرح کردند که مورد بحث و تبادل نظرگردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار