خبرهای داغ:

از برگزاری پیاده روی تا گلباران قبور مادران شهدا انقلاب در سرخه

خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ضمن گلباران قبور پاک شهیدان، قبور مادران این شهدا را عطرافشانی و غبارروبی کردند.
کد خبر: ۹۴۹۱۹۰۷
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر مراسم پیاده روی خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از پایگاه به سمت گلزار شهدا برگزار شد.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص جزئیات این برنامه و دیگر برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در طی برنامه ها و مناسبت های مختلف ویژه برنامه پیاده روی با مشارکت بسیجیان برگزار و با استقبال خوبی همراه است. همزمان با ایام الله فجر نیز بسیجیان مسیر پایگاه تا گلزار شهدا را پیاده طی کردند.

او افزود: اعضای حلقه در این برنامه با قرائت فاتحه و زیارت امین الله ضمن تجدید میثاق با آرمان های مقدس شهدا، یاد و خاطره آنها و امام راحل را گرامی داشتند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: همچنین مراسم غبارروبی و عطر افشانی قبور مادران شهدای انقلاب و قبر پیشکسوت و مسوول پشتیبانی خواهران گروه جهادی هاجر بیگم سیادت از دیگر برنامه های اجرایی در این مراسم بود.

فیض با اشاره به برگزاری سراسری میقات صالحین گفت: با هدف بزرگداشت دهه فجر حلقات تربیتی صالحین پایگاه در برنامه میقات صالحین حضور یافتند.

او ادامه داد: همچنین سه گروه از حلقه شهیدان احسانی در مسابقه روزنامه دیواری «رویش امید» شرکت کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار