همزمان با خلق حماسه دیگر؛

مسیر راهپیمایی 22 بهمن در مشهدمقدس اعلام شد

برنامه ها و مسیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در مشهد اعلام شدو مردم بصیر و انقلابی مشهدالرضا در خلق حماسۀ دیگر حرکت خود را راس ساعت ۹ صبح روز شنبه از میدان پانزده خرداد آغاز و تا میدان بیت المقدس ادامه می دهند.
کد خبر: ۹۴۹۱۲۲۰
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، راهپیمایی یوم ا... ۲۲بهمن در مشهد ساعت ۹ صبح روز شنبه از میدان پانزده خرداد آغاز و تا میدان بیت المقدس ادامه دارد. راهپیمایان پس از اجتماع در حرم مطهر رضوی از بیانات حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج علی اکبری ریاست محترم شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور بهره مند خواهند شد.

پایان بخش مراسم قرائت قطعنامه و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر خواهد بود.

خاطر نشان می شود: اتوبوسرانی و قطارشهری مشهد برای جابه جایی رایگان راهپیمایان در روز ۲۲بهمن اعلام آمادگی کرده اند.

همچنین فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی با اعلام جزئیات محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مشهد، اظهار کرد: از ساعت ۲۳ شب ۲۱ بهمن ماه انسداد کامل معابر و ایجاد محدودیت‌ها برای پاک‌سازی مسیر راهپیمایی انجام خواهد شد. دراین‌باره نیز از مردم تقاضا می‌کنیم از پارک وسیله نقلیه‌شان در خیابان امام رضا (ع) حدفاصل میدان بیت‌المقدس تا تقاطع دانش و از تقاطع دانش تا میدان بسیج و از میدان بسیج تا میدان ۱۵ خرداد خودداری کنند. همچنین، محدودیت دیگری در خیابان اندرزگو تا میدان بیت‌المقدس و زیرگذر حرم مطهر در نظر گرفته شده است که از شهروندان می‌خواهیم در این محور نیز خودرو پارک نکنند.

وی به مسیرهای جایگزین اشاره کرد و افزود: مسیرهای جایگزین در ضلع غرب یعنی خیابان امام خمینی (ره) و ضلع شرق خیابان هفده شهریور و خیابان کوشش در نظر گرفته شده است.

فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: معابر پنج‌گانه به سمت حرم مطهر به‌جز خیابان امام رضا (ع)، خیابان نواب صفوی از خیابان شهدای گوهرشاد، خیابان طبرسی از تقاطع میدان شهید گمنام و خیابان شیرازی از میدان شهدا به‌سمت حرم مطهر، استقرار نیروهای راهور نسبت به روزهای گذشته پررنگ‌تر خواهد بود و محدودیت ورود به زیرگذر حرم رضوی انجام خواهد شد.

غلامی بیان کرد: همچنین، معابر فرعی منتهی به خیابان امام رضا (ع) و اندرزگو با موانع بتنی تا بعد از راهپیمایی توسط شهرداری نیز مسدود خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار