خبرهای داغ:

کارگاه آموزش خبرنگاری در تیپ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد

کارگاه یک روزه آموزش خبرنگاری و خبرنویسی در تیپ۱۲ قائم(عج ) استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۰۹۷۶
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، کارگاه یک روزه آموزش خبرنگاری و خبرنویسی در تیپ۱۲ قائم(عج ) استان سمنان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین سید هادی موسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ۱۲ در این کارگاه ضمن اشاره به اهمیت خبر گفت: امروز جهان بدون خبر و اخبار را نمی توان تصور کرد.و دنیای خبر دنیای جنگ است و کسی در جنگ روایت ها برنده و پیروز است که خبر و روایت اول را منتشر کند و اگر در این موضوع خوب کار می کردیم ،الان نیاز به جهاد تبیین نبود .دربحث خبر باید سریع،خوب و به موقع پیام را منتشر کنیم.
وی افزود: امامین انقلاب عقیده داشتند که ما و انقلاب ما نباید منحصر به ایران باشد و باید مرزهای فکری و اندیشه ای خودمان و انقلاب اسلامی را به جهان صادر کنیم و این پیام است, محتوای این پیام هم دین مبین اسلام است که ایدئولوژی ما است؛ این موضوع همان جنبه تبیین را دارد و این کار انجام نمی شود مگر با کار در عرصه تبیین و خبر و باید گفت که در عرصه انتشار اخبار خود کوتاهی داشته ایم و یا حداقلی کار کردیم.

محمد ابراهیمی مسئول روابط عمومی و تبلیغات تیپ ۱۲ قائم آل محمد(عج) سمنان در حاشیه این کارگاه گفت: این کارگاه یک روزه با حضور رابطین خبری معاونت ها و گردان های تیپ۱۲ و ناحیه بسیج دانشجویی در راستای ارتقای دانش رابطین خبری روابط عمومی تیپ۱۲ و ناحیه بسیج دانشجویی با حضور استاد برجسته استان مرتضی مزینانی دبیر خبرگزاری فارس استان سمنان برگزار شد.
در این کارگاه حول موضوعات و مسائل مربوط به مولفه های خبر، ارزش های خبری ، اصول خبرنویسی، اهمیت دنیای خبر و ... بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار