خبرهای داغ:

فعالیت مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با ۲۰ واحد فناور

شاهرود_ مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود؛ دارای ۲۰ واحد فناور، چهار شرکت فناور، ۸۰ اختراع و ۶۰ محصول دارای نمونه اولیه است.
کد خبر: ۹۴۹۰۹۴۱
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

فعالیت مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با ۲۰ واحد فناوربه گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر شیبانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود همزمان با هفته گرامیداشت دهه مبارکه فجر به همراه جمعی از معاونین و مدیران، از مرکز نوآوری سلامت شاهوار که در مرکز رشد فناوری سلامت مستقر است بازدید کرده و از نزدیک با دستاورد‌های آن‌ها آشنا شد.
دکتر شیبانی با توجه به ظرفیت‌های موجود در مرکز نوآوری سلامت شاهوار و تنوع تیم‌های مستقر در این مرکز از نمونه فعالیت‌ها و محصولات چندین شرکت فعال مستقر در مرکز رشد دیدن کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت:بستر سازی برای تبدیل ایده‌های خلاقانه به پدیده‌های عملی را از اهداف اصلی این مرکز عنوان کرد.
او افزود: مطمئناً معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه با نگاه جامع و ملی دکتر امامیان که خود از محققان ارزشمند کشور است کمک خواهد کرد که این مرکز بیش‌ازپیش به رشد روزافزون خود ادامه دهد.
در این بازدید راهکار‌هایی در زمینه حمایت از فناوری، واحد‌های فناور و دانش بنیان بحث و تبادل نظر گردید.
گفتنی است مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه؛ دارای ۲۰ واحد فناور، چهار شرکت فناور، ۸۰ اختراع و ۶۰ محصول دارای نمونه اولیه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار