معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار:

افتتاح ۱۴ طرح گازرسانی در شهرستان سبزوار

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت:با بهره برداری از ۱۴ طرح گازرسانی در سبزوار، چهار روستای بخش مرکزی سبزوار و نیز ۱۰ واحد صنعتی و تولیدی این شهرستان به شبکه گاز وصل شدند.
کد خبر: ۹۴۸۹۹۵۳
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسین ابراهیمی کردیانی در حاشیه آیین بهره برداری از این طرح ها اظهارکرد:با بهره برداری از ۱۴ طرح گازرسانی در سبزوار، چهار روستای بخش مرکزی سبزوار و نیز ۱۰ واحد صنعتی و تولیدی این شهرستان با اعتبار بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال به شبکه گاز وصل شدند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار، افزود: همچنین همزمان عملیات اجرایی ۷۵ طرح گازرسانی به دیگر واحدهای تولیدی شهرستان سبزوار نیز آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در ایام دهه مبارک فجر در مجموع ۵۰ طرح عمرانی در شهرستان سبزوار در بخش های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی، مخابرات، آموزش و پرورش آب و فاضلاب، خدمات شهری و روستایی، مسکن مددجویان به ثمر نشسته است.

ابراهیمی افزود: برای اجرای این طرح ها مجموعا ۲۳ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

همچنین آیین کلنگ‌زنی ۳۲۶ واحد مسکن روستایی سبزوار در روستای "حارث آباد" از توابع بخش مرکزی این شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان محلی برگزار شد که برای ساخت هر واحد مسکونی، ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار