خبرهای داغ:

احداث بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در استان سمنان/خدمت به مردم والاترین افتخار

شاهرود_استاندار سمنان گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در این استان در حال ساخت است.
کد خبر: ۹۴۸۹۴۲۸
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳

احداث بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در استان سمنان/خدمت به مردم والاترین افتخاربه گزارش خبرگزاری بسیج، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود اظهار کرد: خدمت به مردم بالاترین افتخار است.
او افزود: دشمنان انواع تحریم‌ها، توطئه‌ها و غائله‌های مختلف را به کار گرفتند تا انقلاب اسلامی را به شکست بکشانند؛ اما شاهدیم که تمامی این ترفند‌ها با شکست مواجه شد و ایران اسلامی در معادلات دنیا مؤثر است.
استاندار سمنان ادامه داد: امروز ایران اسلامی در حوزه بهداشت و درمان، فراتر از خاورمیانه می‌درخشد و میزبان گردشگران سلامت است.
هاشمی با بیان اینکه کارگزاران نظام موظف هستند تا اقدامات خود را به اطلاع مردم برسانند، ادامه داد: ما زمانی موفق هستیم که به معنای واقعی خود را نوکر مردم بدانیم و برای رفع مشکلات آنان تلاش کنیم.
او با بیان اینکه در حال حاضر بالغ‌بر ۱۱۰ شرکت دانش‌بنیان در استان سمنان فعالیت دارند، عنوان کرد: بهترین راه ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، اهمیت دادن به شرکت‌های دانش‌بنیان است.
استاندار سمنان تصریح کرد: طی یک سال گذشته ۲۱ معدن در استان سمنان، عملیات فرآوری را به انجام رساندند و از خام‌فروشی پرهیز می‌کنند.
هاشمی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در استان سمنان در حال ساخت است، گفت: توسعه و پیشرفت این استان را مدیون وحدت و همدلی میان مردم و مسؤولان می‌دانیم.
او ادامه داد: در این راستا لازم است از همراهی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و جماعات، اعضای شورای تأمین و آحاد مختلف مردم قدردانی کنم.
استاندار سمنان خاطرنشان کرد: با تلاش‌های انجام‌شده، امیدواریم گازرسانی به منطقه سرکویر و پل ابریشم اجرایی شود و مردم این خطه از استان سمنان نیز از این نعمت ارزشمند بهره‌مند شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار