مسئول دبیرخانه اشراف سپاه امام رضا (ع) تشریح کرد:

رده های برتر سپاه امام رضا(ع) در جشنواره مالک اشتر مورد تقدیر قرار گرفتند

مسئول دبیرخانه اشراف سپاه امام رضا(ع) از برگزاری دوازدهمین جشنواره مالک اشتر و تجلیل و تقدیر از رده های موفق و برتر، با حضور فرمانده سپاه استان خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۹۲۸۷
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار رضا شریفی در مراسم برگزاری دوازدهمین جشنواره مالک اشتر، اظهارکرد: همه ساله با بررسی و ارزیابی عملکرد هر رده، موفق ترین رده های تابعه سپاه استان در قالب جشنواره مالک اشتر معرفی می شوند.
.
مسئول دبیرخانه اشراف سپاه امام رضا علیه السلام از موفقیت ۴ پایگاه مقاومت بسیج اسوه و دو رده استانی در جشنواره کشوری مالک اشتر بسیج خبر داد و بیان کرد: در جشنواره های نواحی استان خراسان رضوی تاکنون از ۲۷۰ رده موفق تجلیل شده است و در دوازدهمین جشنواره استانی مالک اشتر نیز از 83 رده موفق تجلیل به عمل آمد.

وی مهمترین عامل موفقیت رده‌ها را تلاش و انگیزه فرماندهان مجموعه برشمرد و بیان کرد: در فرایند چند لایه ای ارزیابی ها، این مهم به خوبی مشهود و ملموس بود.

سرهنگ شریفی با اشاره اینکه در اختتامیه این مراسم سردار غیاثی فرمانده سپاه استان خراسان رضوی و سایر هیات رئیسه سپاه استان نیز حضور داشتند، اضافه کرد: ناحیه مقاومت بسیج سبزوار به خاطر موفیقت در 5 دوره متوالی علاوه براینکه به عنوان رتبه نخست نواحی دست یافت به عنوان رده ممتاز سپاه امام رضا(ع) معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار